Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Koel-vries combinatie beschadigd geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2024 08:39 AM)
276 Weergaven
Imad Jaz
First Poster
Opties

Op 27e maart 2024, heb ik een koelkast besteld. Twee dagen later, op 29 maart 2024, werd het afgeleverd. Bij het uitpakken ervan, werd ik begroet door een onberispelijk ogend exterieur. Echter, mijn vreugde werd al snel getemperd toen ik ontdekte dat de deur aan de binnenkant beschadigd was.

Ik heb mijn teleurstelling via WhatsApp kenbaar gemaakt aan de klantenservice. Tot mijn spijt was de enige oplossing die zij boden om de koelkast te vervangen door een ander exemplaar. Maar de voorwaarden van deze ruilovereenkomst raakten me diep: de beschadigde koelkast zou eerst moeten worden opgehaald en gecontroleerd voordat een nieuwe kon worden geleverd, wat betekende dat ik gedurende die tijd zonder koelkast zou moeten overleven.

Dit scenario was voor mij onaanvaardbaar, vooral omdat ik mijn oude koelkast al had ingeleverd en die niet meer terugkreeg. Niemand kan immers zonder koelkast, vooral niet met een baby thuis. Ik beschouwde dit als een initiële fout van jullie kant, en hoewel ik alternatieve oplossingen heb gesuggereerd, leek het erop dat deze niet serieus werden genomen.

Ik heb zelfs voorgesteld om een monteur te sturen met een nieuwe deur om de beschadigde te vervangen, maar tot mijn verbijstering werd mij verteld dat ik daarvoor moest betalen! Ook het voorstel om compensatie te ontvangen zodat ik zelf de beschadiging kon verhelpen, werd van de hand gewezen.

Daarom doe ik nu een dringend beroep op jullie om deze kwestie op een bevredigende manier op te lossen, waarbij ik niet achterblijf zonder een essentieel huishoudelijk apparaat. Het is mijn oprechte wens dat we tot een compromis kunnen komen dat zowel aan mijn behoeften als aan mijn loyaliteit als gewaardeerde klant tegemoetkomt.

0 Likes
6 Antwoorden
Imad Jaz
First Poster
Opties

WhatsApp Image 2024-04-03 at 8.19.26 AM (3).jpegWhatsApp Image 2024-04-03 at 8.19.26 AM (2).jpegWhatsApp Image 2024-04-03 at 8.19.26 AM (1).jpegWhatsApp Image 2024-04-03 at 8.19.26 AM.jpegWhatsApp Image 2024-04-03 at 8.19.26 AM (5).jpegWhatsApp Image 2024-04-03 at 8.19.26 AM (4).jpeg

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Imad Jaz,

 

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide verhaal. Ik heb een ticket aangemaakt voor onze Escalatieafdeling om te kijken of de reparatie kosteloos kan worden uitgevoerd. Ze nemen binnen een aantal dagen dagen met je op. Laat mij weten wanneer je na een tijd toch niks hoort.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Imad Jaz
First Poster
Opties

Beste Ajay, tot op heden heb ik nog niks gehoord van jullie!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Imad Jaz,

 

Had mijn collega jou nog gisteren gebeld?

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Imad Jaz
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Uw collega heeft weliswaar gebeld, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost, omdat ik nog moet worden gebeld door een monteur om te beoordelen of hij de deur kan vervangen, en dat is nog niet gebeurd.

Ik vrees dat jullie na de 30 dagen vanaf de aankoopdatum niet meer bereid zijn om de koelkast om te ruilen!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Imad Jaz,

 

Heb je ook de e-mail van mijn collega ontvangen? Hij wilt een kosteloze reparatie voor jou onderzoeken.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes