Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Jet90 steelstofzuiger

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2023 06:45 PM)
409 Weergaven
TonyAarts
Apprentice
Opties
Na al 2x defect te zijn geweest is nu ook het rubber wieltje kapot. Nergens te verkrijgen. Stofzuiger zuigt al waardeloos (minimaal). Nu op zoek naar een andere stofzuiger. Jammer Samsung. Slechtste Samsung p
roduct ooit!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dit lijkt mij je beste optie > https://www.samsungonderdelen.com/samsung-stofzuiger-onderdelen.htm?cs-action=resp Deze website is de officiele website voor onderdelen van Samsung producten. Ik kan het helaas niet zo snel vinden maar je zou morgen contact kunnen leggen met hun en vragen of ze je onderdeel hebben.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met deze stofzuiger 😔 Mag ik vragen wat er die 2x defect was en wat de reparatienummers van deze reparaties waren? Dan kan er nog even naar gekeken worden, je weet maar nooit namelijk. Misschien kunnen de moderators nog wat voor je betekenen. Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne avond hebt🙂

TonyAarts
Apprentice
Opties
Hoi, het 2e nummer van Servilux is sord22086777. Probleem nu is dat het rubber achterwieltje van de borstel kapot is. Is nergens te vinden of te bestellen. Nu glijdt de mond alle kanten op de tegenvloer. Daarnaast is de zuigkracht echt minimaal. Een pluis op de bank is al te zwaar. Ik heb producten van Samsung maar dit was een dure miskoop.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dit lijkt mij je beste optie > https://www.samsungonderdelen.com/samsung-stofzuiger-onderdelen.htm?cs-action=resp Deze website is de officiele website voor onderdelen van Samsung producten. Ik kan het helaas niet zo snel vinden maar je zou morgen contact kunnen leggen met hun en vragen of ze je onderdeel hebben.

0 Likes