Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik wacht reeds een aantal maanden op mijn geld..

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2025 03:50 PM)
133 Weergaven
Roel80
Apprentice
Opties

Beste heer/mevrouw,

wij hebben via Samung.nl een droger aangeschaft (DV90T8240SH/S2) welke na een relatief korte periode mankementen begon te vertonen, wij hebben contact opgenomen met Samsung en deze zou een extern bedrijf inschakelen voor reparatie. Dit externe bedrijf heeft contact met ons opgenomen en zei dat deze droger niet meer te repareren was en dat wij het het beste verder met Samsung af konden handelen. Bij Samsung is vervolgens besloten dat de droger onder garantie opgehaald zou worden en wij ons aankoopbedrag terug zouden krijgen.

Dynalogic heeft de droger 17 januari bij ons opgehaald Ordernummer 150525064 Omschrijving NL231031-85939737

Na een aantal weken ben ik gaan bellen omdat ons geld nog niet terug was. Deze man vertelde mij dat het geld er uiterlijk 14 februari zou zijn, u snapt het al dit is niet gebeurd. Weer gebeld met Samsung en deze mevrouw gaf aan dat dit wel lang duurt en inderdaad niet de normale gang van zaken is en zou er een "prioriteit" van hebben gemaakt en zou ik binnen een week iets moeten horen.... weer niet.....

Zelf nogmaals gebeld en deze mevrouw vond het inderdaad vreemd en heeft er weer een ticket van gemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en zou ik aan het einde van de week iets horen. Nu zijn we weer anderhalve week verder en ik verneem weer helemaal niets van Samsung laat staan dat ik mijn geld terug heb.

Wel bij Samsung op 16 januari een nieuwe droger gekocht welke op 17 januari geleverd is maar ik hoop niet dat ik hier in de toekomst ook de garantie aan moet spreken omdat deze blijkbaar niet zo soepel loopt ook gezien de meerdere vergelijkbare situaties die ik lees op deze community!

Mijn vraag is nu of er een Samsungmedewerker op deze community zit die mij mee zou kunnen helpen om mijn geld terug te krijgen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Roel80,

Ik lees net dat de terugbetaling is uitgevoerd. Kan je controleren of je het bedrag hebt ontvangen? Afhankelijk hoe het is betaald kan het soms nog een paar dagen duren voordat je het op jouw rekening ziet.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Roel80,

Bedankt  voor jouw bericht en geduld. Ik help je graag verder! Ik lees dat  bij de administratief verwerking wat mis wat gegaan. Mijn collega's van de interne afdeling zijn bezig het te herstellen zodat je de terugbetaling zo snel mogelijk ontvangt. Jouw dossier wordt behandelt onder ticket-nummer SPEC-117497. Ik monitor het voor je ook elke dag. Nogmaals bedankt voor jouw geduld en wanneer je nog vragen en/of opmerking hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Roel80
Apprentice
Opties

Bedankt voor je reactie,

ik heb helaas nog niets vernomen, dat er iets fout is gegaan hoorde ik een maand geleden ook van een medewerker aan de telefoon, ik krijg verder alleen totaal geen feedback vanuit daar over updates, laat staan m’n geld, ik hoop dat jouw inmenging gaat helpen.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Roel80,

Ik lees net dat de terugbetaling is uitgevoerd. Kan je controleren of je het bedrag hebt ontvangen? Afhankelijk hoe het is betaald kan het soms nog een paar dagen duren voordat je het op jouw rekening ziet.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Roel80
Apprentice
Opties

Yes, ik zie het als reservering op mijn cc staan! Top! Dankjewel en de volgende x ga ik gelijk hierheen dat zet tenminste wat in werking!

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Roel80,

Nogmaals bedankt voor jouw geduld! Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes