Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ijsblokjes dispenser probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2020 08:08 AM)
12517 Weergaven
Petertje040
First Poster
Opties

Hallo, 

Wij hebben een side-by-side koelkast van Samsung met ijsblokjes dispenser. Sinds kort krijgen we geen ijsblokjes meer uit het apparaat. 

Ik heb de andere posts doorzocht en de meeste zaken die ik tegenkwam zijn bij ons ok. 

- watertoevoer is ok

- temperatuur is niet te laag

- er worden ijsblokjes gevormd

- ijsblokjeshouder draait indien er op het knopje gedrukt wordt dat aan de houder zit (test knop) 

- dispenser draait bij inhouden knop

Het enige wat niet werkt is dat de ijsblokjeshouder eens in de zoveel tijd automatisch draait om de ijsblokjes er uit te duwen. 

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Trijn
Student
Opties

Hey marc1406, wij hebben de bak via reset een paar keer manueel gedraaid en een nacht de temperatuur verlaagd. Check ook of er geen ijsblokjes tegen het overvularmpje zitten. Bij ons was het een combinatie, want nu werkt het perfect! Veel succes! 👌🏼

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie DuncanV,

ZIe e.v. de onderstaande link voor meer tips. Wanneer dat niet werkt raden we aan dat er een monteur naar gaat kijken.  Laat weten of de tips helpen.

https://bit.ly/2W4COr9

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Petertje040,

Om welk model koelkast gaat het precies?

rsz-846676
0 Likes
Trijn
Student
Opties

Goedenavond, het lijkt bij ons ook zo te zijn nu. Er zitten ijsblokjes klaar in het vakje maar dit draait niet. Enkel bij manueel testen/resetten. Wij hebben een rs21dcms...

Alle andere zaken zoals temp... zijn ook in orde.

heeft iemand een idee?

thanks!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Trijn,

Er komt dus wel ijs in de bak. Heb je hem al eens geleegd/laten ontdooien? Luister ook eens of de motor draait. Zo niet, dan zal er een monteur naar moeten kijken.

rsz-846676
0 Likes
marc1406
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn RS68N8222S9. Heeft de monteur dit opgelost, of is er iets gevonden waarmee ik het zelf kan oplossen?

Dank, Marc

0 Likes
Oplossing
Trijn
Student
Opties

Hey marc1406, wij hebben de bak via reset een paar keer manueel gedraaid en een nacht de temperatuur verlaagd. Check ook of er geen ijsblokjes tegen het overvularmpje zitten. Bij ons was het een combinatie, want nu werkt het perfect! Veel succes! 👌🏼

0 Likes
DuncanV
First Poster
Opties
Ik heb exact dezelfde problemen...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @DuncanV,

Bedankt voor jouw bericht. Had je het advies van Trijn kunnen opvolgen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
DuncanV
First Poster
Opties
Hoi Ajay, het werkt even totdat de bak vol met klonten is maar daarna houdt het weer op... zodra de bak leeg genoeg is om weer ijs bij te storten, doet hij dat niet...
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie DuncanV,

ZIe e.v. de onderstaande link voor meer tips. Wanneer dat niet werkt raden we aan dat er een monteur naar gaat kijken.  Laat weten of de tips helpen.

https://bit.ly/2W4COr9

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes