op 27-08-2017 12:18 PM
Hallo,
Sinds een paar maanden de Samsung WF70F5EBP4W Eco Bubble. Op zich heel tevreden met vooral de 15 minuten programma's voor zomerse kledingstukken. Wel een paar problemen:
Zo weird. Heeft iemand anders hier ook last van?
Samsung gebeld en die zeiden dat het dagelijkse wasprogramma alleen voor bloesjes etc is. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Ik heb eerder zo een Samsung gebruikt (daarom ook zelf gekocht) waar we gewoon gemengde was in het dagelijks programma konden doen (spijkerbroeken, beddengoed, handdoeken, bloesjes) en alles kwam er pico bello topfit uit.
op 05-09-2017 01:34 PM
Hi @Trico, goed dat je deze vragen op onze Community stelt! Hopelijk kan ik je hiermee iets verder op weg helpen.
Heb je zelf al eens andere programma's dan de bovenstaande gebruikt? Ik raad je aan om niet te veel wasmiddel te gebruiken, geen wasbolletjes (altijd de zeepbak gebruiken) en geen wascapsules, want die lossen niet op.
Verder is het verstandig om niet te warm te wassen. Je kunt het katoenprogramma gebruiken voor gemengde was. Eventueel kun je de dagelijkse was gebruiken of superspeed voor enkel ondergoed.
Het verschil tussen 't snelle programma en de dagelijkse was, is uiteraard het toerenaantal. Omdat de wasmachine bij de dagelijkse was minder tijd heeft, zal 'ie sneller op toeren moeten komen en dus ook een hoger toerental hebben, vice versa. Daarom is het verstandig om bij de dagelijkse was, minder gewicht te stoppen in de wasmachine.