op 17-04-2018 05:20 PM
Printplaat met draaiknopVan mijn huidige magnetron SAMSUNG MS23F301EAS is de draaiknop voor het instellen van het wattage defect.
Ik vermoed dat het om een specifieke printplaat gaat waarvan ik 2 foto's heb bijgesloten.
Indien iemand deze magnetron met een ander defect afdankt of andere reden vanaf wil, wasrvan de wattage knop wel werkt uiteraard, neem ik deze graag over voor een schappelijke prijs,
Bedankt alvast!
Printplaat met draaiknop
De specifieke printplaat kan ik voor 35€ kopen online bij een onderdelen website.
Is dit een redelijke prijs?
op 18-04-2018 10:09 AM
op 18-04-2018 05:30 PM
Hee @MaMo75 Ik heb 'm voor je opgezocht: https://samsungonderdelen.com/samsung-model/ms23f301easen.htm en voor zover ik kan zien in de Clickview (actieve pagina "ms23f301easen_6") staan beide draaiknoppen op 1 printplaat waardoor ik vermoed dat de printplaat op de foto niet de juiste is voor jouw magnetron. Het handigst lijkt mij ook dat je contact opneemt met de helpdesk van SamsungOnderdelen om zo zeker te weten dat je naar het juiste onderdeel (en bijbehorende prijs) zit te kijken.
op 03-05-2018 03:16 PM
Bedankt iedereen voor het delen van jullie tips.
ik heb de printplaat besteld bij samsungonderdelen.com en zojuist vervangen in mijn magnetron.
Deze werkt nu weer goed.
vr. Groet
martijn.