Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid wasmachine uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2021 08:23 PM)
6184 Weergaven
PB060980
Apprentice
Opties

Hi,

Onze wasmachine (WW80T734ABH QuickDrive) en droger (DV80T7220BH) zijn net bezorgd. 

Wij willen graag van het eindsignaal af. We hebben het geprobeerd volgens de handleiding, maar er staat dat het niet ondersteund wordt. Klopt dit? Of doen wij iets niet goed? 

Hoe lang blijft het eindsignaal doorgaan??? 

Alvast bedankt. 

0 Likes
Spring naar oplossing
17 Antwoorden
sadvriez
First Poster
Opties

Hey;

zelfde probleem:  bij onze wasmachine (WW80T734AWH QuickDrive) willen we graag het eindsignaal uitzetten. We volgen de handleiding, maar op de wasmachine staat bij 'alarm' dat het niet ondersteund wordt. Kunnen we dit wel aanzetten? Ik probeerde reeds smart things te downloaden, maar dit geeft geen extra opties.

0 Likes
Pris4
Apprentice
Opties

1C0CBDB2-E1D9-473B-A6C7-3E72ED55110A.png

0 Likes
Pris4
Apprentice
Opties

Dit werkte bij mij , heb alleen nog een welkom piepje maar daarna is alles stil 

0 Likes
sadvriez
First Poster
Opties

Bedankt, maar de truc is kennelijk dat dit enkel werkt vanuit bepaalde wasprogramma's. Bij mij staat als eerste programma 'eco', maar daarin zijn die extra menu's niet toegankelijk. Je moet kennelijk eerst naar een ander programma gaan, bvb 'katoen', en dan kan je effectief doen wat je zegt

0 Likes
jeroeng33
Journeyman
Opties
Is de wasmachine nu helemaal stil? Of alleen het eindsignaal uit?
0 Likes
jeroeng33
Journeyman
Opties
Is het nu wel of niet mogelijk om alle geluiden uit te zetten via smartthings. Als de menu geluiden niet uit te zetten zijn, dan geen samsung machines voor mij...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @jeroeng33, goedemorgen.

Je kan het geluid van de wasmachine in- of uitschakelen. Wanneer deze functie is uitgeschakeld, hoor je geen Add Wash-alarm, geluidssignaal voor een voltooid programma en pieptoon voor uitschakeling van de wasmachine. De andere geluiden blijven echter wel geactiveerd, je kan deze helaas niet volledig uitschakelen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jeroeng33
Journeyman
Opties
Ai, jammer. Misschien een suggestie voor de volgende software update. Onze oude Siemens is helemaal piepvrij. Zeker als het apparaat toch een pushmelding kan versturen... Bedankt voor je antwoord.