Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foutcode dc

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2018 01:04 PM)
44218 Weergaven
Jeanluc17
Apprentice
Opties

Sinds vanmorgen krijg ik een foutcode dc in het scherm van mijn wasmachines.

Weet iemand wat dit betekent en wat ik kan doen.

 

Mvg jeanluc15443569806308442429475859485951.jpg

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @martijn92, goedemiddag.

 

Heb je de wasmachine al eens wat langer van het stroom afgehaald? Wanneer het schoonmaken van de deur hier geen verschil in maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine aanmelden voor een reparatie. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

 

Omdat de garantie voorbij is worden er wel kosten berekend voor een reparatie, het servicecentrum neemt contact met je op en voordat je een afspraak maakt krijg je eerst een indicatie van de te verwachtte reparatiekosten.

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
54 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Jeanluc! Goed dat je dit navraagt, DC staat namelijk voor een error mbt de deur. Klopt het ook dat die niet meer open wil? Zo ja, helpt het als je 'm extra aanduwt? Het kan zijn dat hij net niet helemaal lekker in z'n slot zit namelijk.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Jeanluc17
Apprentice
Opties

Goedemiddag dank je voor antwoord zo snel.

Maar open en dicht gaat gewoon goed alleen op het moment dat je programma selecteert en start drukt geeft hij dc code maar voor de rest gaat alles correct.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ah op die manier! Dan zal de wasmachine de deur nog niet als dicht zien waardoor hij het programma als beveiliging niet start. Maakt extra aandrukken nog verschil? Zo niet, zou je eens in het slotmechanisme kunnen kijken om te zien of er misschien een stofje tussen zit waardoor hij 'm niet als dicht ziet?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
T-Laan
First Poster
Opties

Ik heb nu precies hetzelfde als u hier beschrijft. Ik vraag mij af wat de oplossing voor u destijds is geweest? Het deurtje gaat namelijk bij mij ook prima open en dicht en ik zie niks in het slot. 

 

Mvg 

0 Likes
Jeanluc17
Apprentice
Opties

Goedeavond .

 

Er is een heel nieuw slot ingezet daarna was het verholpen 

 

Mvg jeanluc 

T-Laan
First Poster
Opties

Bedankt voor de snelle reactie, ondanks dat ik een jaar later reageer. Ik heb een nieuw slot besteld, hoop dat t dan verholpen is.

 

Mvg

0 Likes
kobuskiep
First Poster
Opties

aanduwen heb ik diverse malen geprobeert, geen resultaat.


@Jeanluc17  schreef:

Sinds vanmorgen krijg ik een foutcode dc in het scherm van mijn wasmachines.

Weet iemand wat dit betekent en wat ik kan doen.

 

Mvg jeanluc15443569806308442429475859485951.jpg

 


 

0 Likes
wasmachine2018
First Poster
Opties

Beste, ik ervaar hetzelfde probleem (toestel van juli 2018). Was bij u het vervangen van de slot "de" oplossing? 

0 Likes
stina1
First Poster
Opties

Nu hier hetzelfde probleem gewone deur gaat goed open en dicht maar de midden deurtje om was toe te voegen wil niet open en dat terwijl ik die nooit gebruik balen

 

0 Likes