Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Folie vast in magnetron (MS23F301EA)

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2018 02:25 PM)
445 Weergaven
Kellysam
Apprentice
Opties

Gisteren heb ik de magnetron type MS23F301EA aangeschaft en deze vandaag klaargemaakt voor gebruik en geinstalleerd. Nu is een stukje van de verpakkingsmateriaal op de deur van de magnetron blijven hangen achter een schroefje (waarom zit de folie uberhaupt om een schroef heen gewikkeld?). Ik neem aan dat dit soort folie niet in de magnetron gebruikt mag worden, dus ik weet niet zeker of ik de magnetron aan mag zetten zolang het stukje folie daar nog zit. Ik krijg het er werkelijk met geen enkele mogelijkheid uit.

Hierbij een foto om te laten zien waar de folie zit (achter de schroef).

IMG_20180618_141300.jpg

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik kan niet echt goed zien waar de folie zit, maar als die op de deur onderin zit dan is het niet zo erg.. Probeer het met een dun mesje zoveel mogelijk te verwijderen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik sluit me bij deze aan bij het advies van @Rohit. Een beter belichte foto zou handiger zijn om het met zekerheid vast te stellen, maar naar mijn weten kan zo'n mini stukje plastic geen kwaad. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
Kellysam
Apprentice
Opties

Hmm ja waarschijnlijk kan het geen kwaad. Ik heb net nog even geprobeerd met een klein schaartje de restanten weg te knippen maar kom er helaas niet bij. Heb de magnetron net een half minuutje aangezet en merkte geen problemen. 🙂 Bedankt voor jullie reacties.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Graag gedaan! Heb je er al wat lekkers in gemaakt? :smiling-face:

0 Likes
Kellysam
Apprentice
Opties

Haha nog niet maar dat ga ik zeker doen, vooral nu ik weet dat m'n huis niet in de brand zal vliegen :smileytongue:

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hahaha, dat kan inderdaad het eetplezier aardig bederven :winking-face: