Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Droger blijft foutmelding geven

(Onderwerp aangemaakt op: 11-07-2020 05:24 PM)
4632 Weergaven
MaartjevO
Student
Opties

Onze droger is ongeveer een jaar of 2 oud, maar maakt een vreemd geluid en geeft het afgelopen half jaar een foutmelding. Er gaat een rood lampje knipperen bij het aanzetten van de droger. Ook droogt hij de was niet zo goed meer. 

We hebben het filter onderaan geprobeerd schoon te maken, hij lijkt niet echt vies/stoffig.  Maar het lijkt wel wat vochtig te zijn. We gebruiken de droger niet zoveel, maar we weten niet wat we kunnen doen nu? 

Nummer in deur is : DV70M5020QW/EN 

0 Likes
16 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MaartjevO,

Welkom op de Community!

Welk lampje knippert er precies? En kun je een filmpje maken waarop het geluid te horen is?

rsz-846676
0 Likes
MaartjevO
Student
Opties
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het een heel groot bestand? Ik zie dat hij nog aan het verwerken is.

rsz-846676
0 Likes
MaartjevO
Student
Opties

Weet ik niet, het is een filmpje van nog geen minuut.. Ik probeer het nog eens.

0 Likes
MaartjevO
Student
Opties

Niemand een idee? 
Nog zoiets, tegen ons is gezegd bij het brengen van de droger dat er 5 jaar garantie zat op de motor. Maar bij bellen met samsung vandaag zegt die mevrouw aan de telefoon dat dat helemaal niet waar is. 
Terwijl we afgelopen half jaar ook een wasmachine hebben gekocht, ook van samsung (wij dachten een goed merk...) waarbij de installateur hetzelfde zei, maar de klantenservice van Samsung zegt dat dit niet waar is. Dat er maar 2 jaar garantie is???

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MaartjevO,

Thanks! Ik zie hem nu wel inderdaad.

Wat het filter betreft, dat dat lampje blijft branden kan ook door de sensor komen. Als je het stoffilter eruit haalt zie je daaronder een metalen pinnetje, is het daar ook stofvrij? 

rsz-846676
0 Likes
MaartjevO
Student
Opties

Ik kan niet echt een metalen pinnetje vinden 🤔
Een soort ijzeren gaaswerk linksonder in wel, daar zit wat stof, maar dat zit eraan gekleefd, ik denk dat ik echt zou moeten krabben om dat eraf te halen, maar dat lijkt me niet de bedoeling?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je een foto meesturen van wat je wel ziet? Dan kijk ik even mee 👍

rsz-846676
0 Likes
MaartjevO
Student
Opties

Moest even wachten tot ik de handen vrij had. Hopelijk maakt dit het duidelijk.20200824_113526_001.jpg20200824_113501.jpg

0 Likes