Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deukje in de deur van koelkast RS68A884CB1

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2023 11:49 AM)
704 Weergaven
Atir64
First Poster
Opties

Vorige week koelkast geleverd van een bedrijf maar er zat een deukje in zagen wij, in de linker deur. Gelijk bericht gestuurd ik dacht als ze een vergoeding van het bedrag af doen vind ik t prima dacht zelf aan 150 euro maar hun bieden nu eerst 40 euro en bij niet akkoord 60 euro.

Aangezien het best een dure koelkast is ben ik het niet mee eens, maar nu kan ik een andere koelkast krijgen maar dan mag hij niet gebruikt zijn?!?! Dat is ie wel,  dus nu moet ik die 60 euro aannemen en klaar eigenlijk.

Maar mijn vraag er kan toch alleen een nieuwe deur in daar hoef toch niet de hele koelkast voor terug en ook een beetje  "on- logistiek" ook, Het is alleen de linker deur. Hoe kan ik dit nu het beste oplossen?

Of moet ik genoegen nemen met die 60 euro:(

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat was de enige andere optie helaas.

Of het met de verkoper uitzoeken of een nieuwe deur. Helaas wordt het niet beter dan dat. Ik zou voortaan gewoon lekker of direct bij de Samsung webshop iets bestellen of bij Coolblue, dan heb je tenminste goede service.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar heb je de koelkast gekocht? De verkoper is verantwoordelijk hiervoor.
Atir64
First Poster
Opties

Bij Keukenloods

Dit was hun antwoord

Wij kunnen de coulance eenmalig verhogen naar 60 euro, Indien u daar niet mee akkoord, zijn er nog 2 mogelijkheden

1- U kunt het apparaat retourneren mits het apparaat ongebruikt retour komt 

2-  Wij kunnen het apparaat omruilen mits het apparaat ongebruikt retour komt 

....en dit kan niet want hij is al in gebruik nu en dat hoef voor mij ook niet enkel wat meer vergoeding of anders als dat niet kan een nieuwe deur vind ik prima

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is echt heel vervelend. Je zult dit met de verkoper moeten oplossen.

Misschien dat hier wat te vinden is.

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-koelkast-onderdelen.htm
Atir64
First Poster
Opties

Ja, ik ga zelf een nieuwe deur bestellen... wat denk je zelf.  Maar ik zal bedrag accepteren omdat ik helaas geen keus heb....jammer dit

Volgende aankoop zal ik iets langer nadenken😒

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat was de enige andere optie helaas.

Of het met de verkoper uitzoeken of een nieuwe deur. Helaas wordt het niet beter dan dat. Ik zou voortaan gewoon lekker of direct bij de Samsung webshop iets bestellen of bij Coolblue, dan heb je tenminste goede service.