Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Defecte wasmachine/onherstelbare wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2022 02:10 PM)
422 Weergaven
Amit Sookoo
First Poster
Opties

Wasmachine aangeschaft in 2019 voor 1200 euro. Wasmachine is al 3 keer ter reparatie aangeboden. 

21 november wasmachine heeft keuren en alle wasprogramma's worden niet volledig afgerond.

Klantenservice gebeld, na 3 weken kon er een afspraak worden gemaakt met Servilux/Letmerepair. (ondertussen kreeg ik te horen dat de laatste factuur niet betaald was, dus gaat Serviliux/Letmerepair je niet helpen) Bewijs van de betaalde factuur gemaild naar de casemanager. 

Als ik de factuur inderdaad niet betaald zou hebben (welke niet het geval is), dan wordt er een betalingsherinnering gestuurd, aanmaning en zo nodig een deurwaarder. 

Factuur is binnen 7 dagen betaald. Krijg ik dan ook binnen 7 dagen een antwoord op de defecte wasmachine??? Nee, ik laat de klant stikken met zijn wasmachine en vuile was.

Wasmachine onherstelbaar verklaard door de servicemonteur, die al 4 keer bij ons is geweest. Vanaf 15 december tot heden moet de interne afdeling nog de zaak bekijken, behandelen en beoordelen. Ondertussen al ruim 1 maand verder en onze kleren niet kunnen wassen.

Houd Samsung geen rekening mee met een primair product welke niet onmisbaar is in het huishouden?
Klanten SERVICE, we begrijpen u situatie meneer. Dit is een regelrechte leugen. Als Samsung/klanten SERVICE mij zouden begrijpen dan hebben jullie een soort gelijke situatie meegemaakt waar een wasmachine meer dan 1 maand defect is.

Nee, kies bij de klanten SERVICE in want die kunnen je helpen. 

Klanten SERVICE, kan helemaal niks. Niet doorverbinden met de interne afdeling, leidinggevende, o ja, een aangetekende brief versturen kan ook, want dat kan alleen via de APP. Het is aangetekend versturen klanten SERVICE.

0 Likes
2 Antwoorden
Amit Sookoo
First Poster
Opties

Sorry, sinds de aanschaf 275 euro lichter geworden. Servilux zegt dat ik de laatste factuur niet betaald zou hebben, bewijs gestuurd naar de casemanager. Welke ervaring is hier positief. Factuur niet betaald, dus wij (Servilux) gaan de klant niet helpen.

Ik heb al 4 uurtjes gebeld vanaf 21 november tot heden. Wat gaat Samsung daaraan doen. 

Belangrijker wie gaat de kleren wassen van mijn gezin... Samsung is ruim 1 maand aan het kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Amit Sookoo,

Ik vind het erg jammer dat iemand het nodig vond om een rotstreek met je uit te halen. Gelukkig hebben we je 06 nummer verwijderd want dit is een openbaar forum🙂 

Heb je misschien het reparatienummer? Als je dit post dan kunnen de moderators je gegevens erbij pakken en de klacht oppakken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick