Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung health app.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2023 10:45 AM)
1972 Weergaven
sytse1969
First Poster
Opties
Hoe kan ik de afstand van mijn stap in de app aanpassen? Ik ben lang en per gemaakte stap leg ik bijna een meter af ipv. 80 cm. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Helaas is er voor automatisch geregistreerde stappen geen manier om gegevens te bewerken. Ik denk dat het enige dat u van uw kant kunt doen, is ervoor zorgen dat de juiste lengte, gewicht en leeftijd (geboortedatum) in uw profiel zijn ingevoerd en GPS gebruiken tijdens het tellen van stappen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Helaas is er voor automatisch geregistreerde stappen geen manier om gegevens te bewerken. Ik denk dat het enige dat u van uw kant kunt doen, is ervoor zorgen dat de juiste lengte, gewicht en leeftijd (geboortedatum) in uw profiel zijn ingevoerd en GPS gebruiken tijdens het tellen van stappen.

0 Likes
ConnyvanR
First Poster
Opties

Ik heb mijn lengte, gewicht en leeftijd correct ingevoerd. Toch zit er een grote discrepantie tussen de afgelegde afstand op basis van gps en op basis van stappen. De door Samsung Health gehanteerde paslengte is echt te kort. Waarom kan dat niet handmatig ingesteld worden? Of een autocorrectie op basis van wandeltrainingen met gps?

0 Likes