Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen juiste afstand gegevens bij health

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2024 12:42 AM)
1050 Weergaven
Ducky66
First Poster
Opties
Als ik wandel of fiets, geeft samsung health geen juiste afgelegde afstand weer.
Ligt dat aan mijn watch of telefoon.
Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing?
Alvast bedankt voor je reactie
0 Likes
7 Antwoorden
gerdal
First Poster
Opties
Bij mij verdubbeld het aantal stappen ineens!
0 Likes
Ducky66
First Poster
Opties
Dat is ook niet leuk.
Je gebruikt het juist om een goed inzicht te krijgen
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Ducky66,

Dat is hiermee lastig te zeggen. Klopt de afgelegde route wel wanneer je het kaartje bekijkt, of zie je dat vreemde bewegingen mee.

Welke smartwatch heb je? En op welke manier klopt de afstand niet?

Houd er rekening mee dat het totaaloverzicht de afstand van alle activiteiten optelt, ook wanneer er geen wandeling/fietstocht gestart wordt, maar ook van bijvoorbeeld de stappen binnenshuis. Het is me niet duidelijk of je bedoelt dat het totaaloverzicht niet overeenkomt met je wandeling/fietstocht, of dat de activiteit zelf niet klopt. Zou dit een verklaring kunnen zijn?

kevin-sig
0 Likes
Ducky66
First Poster
Opties
Galaxy watch 5. Hij geeft meer km aan , ook op het kaartje.
Mijn dochter heeft dezelfde en die geeft het wel realistischer weer, ook op het kaartje.
Als ik aan de wandeling begin dan start ik het op mijn watch. En sluit af als ik stop.
Dus echt de gewandeld afstand of gefietst.
0 Likes
Ducky66
First Poster
Opties
Dank je wel voor je reactie
0 Likes
AndyNJ
Pioneer
Opties
Heb dit ook gemerkt,
sinds ik de Galaxy Watch 4 Classic heb (tesamen met Galaxy A54 5G) dat mijn aantal stappen drastisch zijn verminderd,
Sinds een 1,5 maandje heb ik de Watch 4 classic en daarvoor had ik de Galaxy Watch Active2 waar ik met de Active2 dagelijks tegen de 20.000 stappen zat is dit nu met de Galaxy Watch 4 Classic soms maar net 11.000 stappen.
Heb al vanalles geprobeerd om dit aantal terug te krijgen maar moet dan nog meer gaan lopen.
En het aantal stappen op de loopband wordt dus ook niet erbij geteld.
0 Likes
MichelleWesterveld
First Poster
Opties
Ik heb er ook problemen mee. Neem mijn telefoon mee met hardlopen. Loop ongeveer 6 km en de app geeft 10 km aan. Heel jammer als je het juist bij wil houden. Dus de tip is welkom!
0 Likes