Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Game launcher notificatie

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2021 10:48 PM)
2668 Weergaven
Mimilicious
Explorer
Opties
Ik gebruik Game Launcher elke dag om eieren te openen (wat nieuw is in de laatste update). Af en toe krijg ik een notificatie dat er games geïnstalleerd zijn op mijn apparaat die al geïnstalleerd zijn. Dit is niet de eerste keer dat het is gebeurd. Ook paar dagen geleden en dagen daarvoor. Het is namelijk heel raar. Ik heb een review geschreven in Play Store over dit probleem. Maar heb geen reactie gekregen. Niet alleen is het raar dat het 'geïnstalleerd' wordt, maar ook de profiel opdrachten wordt er aangegeven dat ik bepaalde games heb gedownload en eieren ervan krijg terwijl ik het zelf niet heb gedaan.

Kan iemand mij uitleggen wat ik hierbij moet doen?
Wat is er aan de hand?
Ik heb een Samsung Galaxy A10. Game Launcher is geüpdatet (nog hetzelfde probleem). Mijn telefoon is ook geüpdate naar laatste versie, android 11, UI 3.
image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou de app even resetten > Instellingen > apps > game launcher > opslag > gegevens wissen.
Zorg ook dat je telefoon en apps up 2 date zijn.

Stuur via de Samsung Members app een foutrapport.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Waarom schakel je game launcher niet gewoon uit? Je hebt er vrij weinig aan.

Instellingen > apps > gamelauncher > uitschakelen.
Mimilicious
Explorer
Opties
Ik gebruik Game Launcher om de priority modus aan te zetten tijdens het gamen. Maar in dit geval is het probleem anders dan de priority modus. Ik dacht dat via Samsung Members iemand mij daarbij zal kunnen helpen namelijk.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou de app even resetten > Instellingen > apps > game launcher > opslag > gegevens wissen.
Zorg ook dat je telefoon en apps up 2 date zijn.

Stuur via de Samsung Members app een foutrapport.
Mimilicious
Explorer
Opties
Hai Patrick, ik heb de stappen gevolgd en na een tijd heb ik nergens last van gekregen. Super bedankt!