Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi zeer slecht flip 5

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2023 11:31 AM)
534 Weergaven
PatrickvdH
First Poster
Opties
Hallo, recentelijk een flip 5 aangeschaft. Nu merk ik op na gebruik dat de wifi continue pingelt. Dit resulteerd ook in hoog batterij verbruik. Alles al geprobeerd instellingen etc etc. Bij mijn vorige toestellen s9, s10, s20 ultra, s22 plus etc nooit een issue. Maar nu gebruik ik in huis ook data ! Meer mensen met dit probleem wordt er iig niet goed van. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PatrickvdH, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tips van @OnnoJ en @Patrick? Ervaar je dit ook als je bent verbonden met de hotspot van andere mobiele telefoon? Heb je ook de instellingen van je router/modem al eens doorlopen? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset? Dit kan via instellingen > Algemeen Beheer > Resetten, de rest zie je vanzelf.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
PatrickvdH
First Poster
Opties
Allang geprobeerd helpt niets
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Heb je SmartSwitch gebruikt bij het overzetten van de gegevens ? Zo ja dan zou ik even opnieuw beginnen met een fabrieksherstel om te testen of het dan wel goed werkt. Mocht het daarna ook niet goed werken dan is de volgende stap op contact op te nemen met de verkoper.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PatrickvdH, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tips van @OnnoJ en @Patrick? Ervaar je dit ook als je bent verbonden met de hotspot van andere mobiele telefoon? Heb je ook de instellingen van je router/modem al eens doorlopen? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes