op 10-08-2024 08:51 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-12-2024 11:34 AM
Hallo @Members_kLmpp7O,
Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad zuur, gelukkig heb je momenteel nog toegang met jouw vingerafdruk. Om het echter te wijzigen wanneer je de code bent vergeten is een factory reset wel nodig. Je kan e.v. een back-up eerst maken aangezien je nog toegang hebt. Zie e.v. de onderstaande link voor de back-up isntructies. Laat weten of je er zo uitkomt.
Met groet,
Ajay
op 13-08-2024 04:28 PM
Hallo @marcbdw5,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je niet meer in jouw toestel in komt kan je het resetten via de Recovery menu. Schakelt jouw toestel uit en verbind het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe date / factory reset''. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 03-12-2024 05:08 AM
Beste,
Ik ben mijn pincode vergeten, maar ik kan mijn telefoon nog steeds ontgrendelen met mijn vingerafdruk. Is er een manier om mijn pincode te resetten, zodat ik niet buitengesloten raak wanneer alleen de pincode wordt gevraagd? Ik weet dat factory reset bestaat, maar ik wil het graag vermijden als er andere mogelijkheden zijn.
Alvast bedankt!
op 05-12-2024 11:34 AM
Hallo @Members_kLmpp7O,
Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad zuur, gelukkig heb je momenteel nog toegang met jouw vingerafdruk. Om het echter te wijzigen wanneer je de code bent vergeten is een factory reset wel nodig. Je kan e.v. een back-up eerst maken aangezien je nog toegang hebt. Zie e.v. de onderstaande link voor de back-up isntructies. Laat weten of je er zo uitkomt.
Met groet,
Ajay
Krijg snel deskundige hulp, met toegewijde ondersteuning precies wanneer jij het nodig hebt
Ontdek meer