Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoord vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2024 08:51 PM)
130 Weergaven
marcbdw5
First Poster
Opties

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_kLmpp7O,

Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad zuur, gelukkig heb je momenteel nog toegang met jouw vingerafdruk. Om het echter te wijzigen wanneer je de code bent vergeten is een factory reset wel nodig. Je kan e.v. een back-up eerst maken aangezien je nog toegang hebt. Zie e.v. de onderstaande link voor de back-up isntructies. Laat weten of je er zo uitkomt.

https://bit.ly/2Krkd1D

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marcbdw5,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je niet meer in jouw toestel in komt kan je het resetten via de Recovery menu. Schakelt jouw toestel uit en verbind het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe date / factory reset''. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_kLmpp7O
First Poster
Opties

Beste,

Ik ben mijn pincode vergeten, maar ik kan mijn telefoon nog steeds ontgrendelen met mijn vingerafdruk. Is er een manier om mijn pincode te resetten, zodat ik niet buitengesloten raak wanneer alleen de pincode wordt gevraagd? Ik weet dat factory reset bestaat, maar ik wil het graag vermijden als er andere mogelijkheden zijn.

Alvast bedankt!

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_kLmpp7O,

Bedankt voor jouw bericht. Dat is inderdaad zuur, gelukkig heb je momenteel nog toegang met jouw vingerafdruk. Om het echter te wijzigen wanneer je de code bent vergeten is een factory reset wel nodig. Je kan e.v. een back-up eerst maken aangezien je nog toegang hebt. Zie e.v. de onderstaande link voor de back-up isntructies. Laat weten of je er zo uitkomt.

https://bit.ly/2Krkd1D

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes