Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Samsung Cash Promotions

(Topic created on: 17-01-2022 06:46 AM)
Kwok_1994
Journeyman
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip
Hello,

I've never claimed for a Samsung Cash Back promotion so I wondered when I receive it, does it have a expiry date to be used by? 

Thanks in advance
8 REPLIES 8
ClaudiaMM77
Journeyman
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip
You better forget it. Is a scam! Really disappointed 😞
0 Likes
Solution
AndrewL
Moderator
Moderator
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip

@Kwok_1994: Please be aware that you must claim your cashback within 60 days of the purchase date to avoid missing out. To find out more, please check out the link below. 

Terms - Samsung Promotions

@ClaudiaMM77: Please can you provide further details of any issues you have encountered with this promotion? 

BandOfBrothers
Samsung Maker ★★
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip

@Kwok_1994

 

Did you manage to claim the cashback ? 


Daily Driver > Samsung Galaxy s²² Ultra 256Gb in Phantom Black.

The advice I offer is my own and does not represent Samsung’s position.
I have no affiliation with Samsung.

0 Likes
Kwok_1994
Journeyman
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip
I received a email to confirm they are sending it to my bank but not sure if it has a use by date?
BandOfBrothers
Samsung Maker ★★
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip

That's great news @Kwok_1994 👍

The cashback puts funds into your bank account to use at your leisure. 


Daily Driver > Samsung Galaxy s²² Ultra 256Gb in Phantom Black.

The advice I offer is my own and does not represent Samsung’s position.
I have no affiliation with Samsung.

ClaudiaMM77
Journeyman
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip
Hi Andrew.. the whole journey was a shamble for us and not even a ceo complaint is doing anything. Nobody listens nobody is able to put right what was messed up by samsung. We are at loss not only on a cashback but for £200 on an order that we had to cancel because you sent us the wrong item and you did not know hot to resolve the situation. We sent the item back but you're refusing to issue the refund. Very disappointing.
0 Likes
SereneH
Moderator
Moderator
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip

We're sorry to hear that, @ClaudiaMM77. For help with your refund we'd recommend contacting the Online Shop Team. If you've tried that, please reach out to our Social Media Team who can chase it up for you: https://www.samsung.com/uk/support/contact/

0 Likes
ClaudiaMM77
Journeyman
Options
Galaxy Z Fold | Z Flip
Hi Serene. Thanks for the link but unfortunately we do already have open tickets with them. I've reached put to everyone I possibly can and I am at loss as to why it is so difficult to put it right. The social media team are giving me the same response you are. Not even a CEO complaint did anything. Seriously thinking of suing Samsung for this put of principle. I appreciate you can afford to lose a customer but we cannot afford to lose £200!
0 Likes