Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Levering Fold 7 vertraagd

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2025 08:55 PM)
946 Weergaven
Members_t2SmIzN
Journeyman
Opties

Morgen 22 juli 2025 is de release dag van de Galaxy Z Fold7.

Vanochtend kreeg ik echter een email waarin wordt aangegeven dat de levering vertraagd is.

Er wordt geen reden van vertraging opgegeven en ook geen indicatie hoelang vertraging gaat duren. 

Het zal fijn zijn als iemand hier nader toelichting kan geven. Wellicht kan ik mijn bestelling nog annuleren en bij een retailer gaan bestellen. 

Alvast bedankt. 

33 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties
Cool 🤩

Ik zou zeggen, heel veel plezier met jouw Galaxy Z Fold7 👊🏻

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
Veel plezier ermee! Was het de 1TB versie od 512?
0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
Zit als een kind gespannen te wachten...
0 Likes
BasBoos
Voyager
Opties
Die van mij zou morgen komen,nog geen bevestiging ontvangen. Ben benieuwd.
0 Likes
Members_t2SmIzN
Journeyman
Opties

Ik heb op de whatsapp nog nagevraagd over die care +. Die is niet geheel gratis. Alleen eerste 3 maanden. Dat staat ook op de website tijdens configratie. 

Tenzij jij een andere deal hebt gehad.. 

0 Likes
Members_t2SmIzN
Journeyman
Opties

Heb de 512gb versie genomen. Zat 2,5 jaar gebruik, zat ik op mijn S23 Ultra maar op de helft van de geheugen. Daarom weer voor de 512 gekozen. 

Dank allemaal. 

Het is een leuk toestel. Nog steeds even wennen en laden gaat super traag... 

Nu maar hopen dat de (kleine) accu daadwerkelijk lang(er) mee gaat. Tot nu toe heb ik daar mijn twijfels over... haha

0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
@BasBoos Duim voor je! Bij mij staat vanaf 22 juli... dat is een ruim begrip...
0 Likes
BasBoos
Voyager
Opties
Hoi. Omdat de telefoon mijn computer is tijdens het vele reizen heb jij graag alles lokaal en dan gebruik ik gemiddeld 600/650Gb zonder films en series.

Ik zie alleen dat de hele wereld de carbon case op voorraad hebben en Samsung pas 15aug gaat leveren ? Dus ik denk dat ik die ga annuleren.

De accu gaat NIET langer meer, juist korter is gebleken .. ik ga niet mijn hart luchten naar samsung heeft vele steken laten vallen ivm het maken van de dunste foldable.

Ben al op de hoogte dat hun grondig onderzoek hun wederom in de steek heeft gelaten middels de Spen ... Ik lees dat ze bezig zijn voor een comeback op de 7.

Wat betreft de Care+ die staat op mijn bestelling geheel gratis. Heb ook geen opties aangeklikt of toestemming gegeven voor afschrijving. Die is sinds de fold2 altijd al gratis geweest voor mij. Ga het ook wel even controleren nu hij dit aangeeft

Veel plezier met het toestel, mijn zwarte komt morgen Lees ik in de mail.
BasBoos
Voyager
Opties
Ja komt goed .. de 6 doet het nog prima voor de volgende (die al elke dag apt om deze over te mogen nemen) ... Het is geen bloed transfusie dus ja.. ik wacht wel even.. 😂
0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
@BasBoos Ik gebruik die van mij ook als mini laptop en is mijn geliefde reisgenoot in Zuid Europa en Afrika. 700GB vol standaard met boeken films en muziek...
Ik heb de carbon case besteld via GSMpunt.
Waar heb jij info over batterij gevonden???
0 Likes