Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Levering Fold 7 vertraagd

(Onderwerp aangemaakt op: maandag)
508 Weergaven
Members_t2SmIzN
Journeyman
Opties

Morgen 22 juli 2025 is de release dag van de Galaxy Z Fold7.

Vanochtend kreeg ik echter een email waarin wordt aangegeven dat de levering vertraagd is.

Er wordt geen reden van vertraging opgegeven en ook geen indicatie hoelang vertraging gaat duren. 

Het zal fijn zijn als iemand hier nader toelichting kan geven. Wellicht kan ik mijn bestelling nog annuleren en bij een retailer gaan bestellen. 

Alvast bedankt. 

33 Antwoorden
BasBoos
Voyager
Opties
Je kan de bestelling altijd annuleren maar dan komt deze alsnog naar dan moet je deze aan de deur weigeren. Dus als die ergens anders eerder komt dan ga je daarvoor.

Houd rekening dat andere webshops ook niet kunnen leveren terwijl wel wordt aangegeven dat ze dat kunnen.

Mijn levering staat op de 25ste trouwens.
Members_t2SmIzN
Journeyman
Opties

Op de samsung website wordt 22 juli 2025 genoemd als leverdatum en deze kan je ook kiezen bij het afronden van de bestelling. 

Ik baal meer van de beperkte informatie die je krijgt. Op whatsapp krijg ik ook geen reactie. Dit ben ik niet gewend van Samsung... en vooral niet bij zo'n belangrijke release. 

0 Likes
BasBoos
Voyager
Opties
WhatsApp is erg traag maar heb daar wel positieve ervaring mee.

Alles is gebaseerd op verkoop, verkoop en verkoop. Service erna is altijd minder geweest.

Het is gewoon rot als je moet wachten en je 2 dagen later op vakantie gaat en deze dan net opeen dag moet missen.

Uiteindelijk is het een telefoon en geen bloedtransfusie... A.u.b. nog even geduld.
0 Likes
Members_t2SmIzN
Journeyman
Opties

Haha klopt. Heb wel speciaal geregeld dat ik morgen thuis zal zijn. 

We gaan zien of iemand van Samsung nog ooit gaat reageren. 🤣

0 Likes
BasBoos
Voyager
Opties
Ik heb vakantie dus ja ... 😂 ... Ik ben ook benieuwd.
0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
Enig idee of er al Fold7 leveringen hebben plaatsgevonden?
0 Likes
CredoItalia
Apprentice
Opties

Zelfde dag als aankondiging besteld, leverdatum 22 juli. Dag nadien geannuleerd om nog gebruik te maken van een trade in, leverdatum plots 1 augustus. Als ik vandaag hem weer wil bestellen zou hij donderdag plots al geleverd kunnen worden? Ik snap het niet meer.

0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
Dan hebben ze meer nieuwe telefoons geleverd gekregen uit de fabriek. Die van jouw heeft in het systeem al een leverdatum gekregen volgens de toen beschikbare voorraad (of te leveren voorraad).
Als er daarna nog meer extra units beschikbaar komen uit het centrale depot dan is erweer een nieuwe batch te bestellen.
0 Likes
Woevanda
Explorer
Opties
Die van mij staat vanaf 22 juli. Maar heb nog geen bevestiging ontvangen over de levering.
0 Likes