Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Flip 5 nog steeds geen one ui 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2024 05:54 PM)
530 Weergaven
MrBeam
Student
Opties
Ik heb het al vaker gevraagd maar mijn flip 5 heeft nog steeds geen one ui 6.1 wat moet ik nu doen
0 Likes
15 Antwoorden
xjbx
Helping Hand
Opties

Die had je eigenlijk allang moeten hebben, omdat die in maart al is uitgerold.
Tevens is one ui 6.1.1 er ook al, die was in september uitgerold

MrBeam
Student
Opties
Wat moet ik nu doen dan?
0 Likes
xjbx
Helping Hand
Opties

Je zou eventueel naar een Samsung servicepunt kunnen gaan, zij kunnen dan de nieuwste versie er op zetten voor je.

0 Likes
xjbx
Helping Hand
Opties

Heb je trouwens überhaupt wel eens een update gehad voor je telefoon?

Ik heb dit jaren geleden met mijn A71 gehad, kreeg geen updates binnen. Bleek dat er verkeerd software op stond. Ik heb er toen zelf nieuwe firmware opgezet, daarna was het probleem verholpen. 

Ik heb hier vrij weinig verstand van dus als je het zelf wil doen, kan ik je hier niet mee helpen.

MrBeam
Student
Opties
Ik heb nog nooit een update gehad maar how moet dat heb je een video of zo iets?
0 Likes
xjbx
Helping Hand
Opties

Nee ik heb hier geen video van.
Maar wat ik al zij, ik kan je hier niet bij helpen, omdat ik hier verder ook geen verstand van heb.

Maar je geeft aan dat je nog nooit een update heb gehad. Als dat zo is zou ik contact opnemen met de winkel waar je je telefoon vandaan komt. Zij moeten dit dan oplossen voor je.

Maar wat ik ook al eerder aan gegeven heb, zou je ook naar een Samsung servicepunt kunnen gaan, zij kunnen dan de nieuwste (juiste) versie er op zetten voor je.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MrBeam,.

Kan je de volledige modelcode met ons delen? Het kan zijn dat je een Non-Benelux product hebt. In de Benelux regio ontvang je dan meestal pas later of soms bepaalde updates.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MrBeam
Student
Opties
Modelcode: SM-F731BZAGEUX
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens MrBeam,

Kan je ook via een privébericht ook mij voorzien van jouw IMEI-nummer?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes