Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vandaag binnen gekregen S25 Ultra.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2025 05:28 PM)
463 Weergaven
ClausJZ
Maestro
Opties
Wat een toestel, design, snelheid en comfortabel om vast te houden. De verhalen die ik tegenkwam op internet kloppen, het toestel voelt lichter en compacter in de hand dan de S23 Ultra die ik had. Nu zit er ook wel een mooi strak sluitend transparante backcover van Samsung om die zowel niets toevoegt aan de dikte of breedte. Eerst alle instellingen gedaan en een enkele foto gemaakt. Zoals gezegd, snel. Updates gingen snel en ook foto's maken.
Ik ben er blij mee, de overstap van de S23 Ultra naar de S25 Ultra is een goede beslissing geweest.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet eens proberen in video instellingen > Geavanceerde video instellingen om hoge bitrate aan te zetten. En dan in pro video rechtsboven Log aanzetten.

Film op deze manier voortaan in 4k 60 of 120fps. Nadat de video klaar is swipe omhoog en kleur correctie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Veel plezier ermee💪😁
mollie319
Big Cheese
Opties
Cool Claus 😎

En WoW dat je hem al hebt binnengekregen 😊

De mijne komt maandag, en heb bericht gehad dat hij ook daadwerkelijk maandag komt 🙃

Maar goed, hartstikke tof dat je hem hebt. Veel plezier ermee en veel uitzoek en ontdek plezier.
En zoals we gewend zijn van je, weer gave foto's maken en delen.
🙏
Greetinx

Marcel

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

ClausJZ
Maestro
Opties
Dat gaat zeker lukken Patrick 😊
0 Likes
ClausJZ
Maestro
Opties
Ja, lekker snel. Het was nog even spannend of het vandaag zou lukken.

Nu inderdaad van alles ontdekken wat er allemaal mogelijk is.

De foto's, de camera met zijn instellingen, dat is iets waar ik volop mee aan de gang ga.

Nog even geduld Marcel en dan kan je er ook mee aan de gang.

Ik ben benieuwd wat je ervan vind.

D

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet eens proberen in video instellingen > Geavanceerde video instellingen om hoge bitrate aan te zetten. En dan in pro video rechtsboven Log aanzetten.

Film op deze manier voortaan in 4k 60 of 120fps. Nadat de video klaar is swipe omhoog en kleur correctie.
ClausJZ
Maestro
Opties
Al heel veel op YouTube gekeken en dat ga ik ook zeker proberen.
Hele mooie voorbeelden al gezien Patrick 👍
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan ook altijd mij vragen, heb in San Fransisco al 3 dagen met de S25 ultra gespeeld.
ClausJZ
Maestro
Opties
Yep, je hebt een voorsprong Patrick 😉 enne, als ik een vraag heb, zal ik die zeker stellen.
Poesiemau
Explorer
Opties
Fijn dat die van jou wel op tijd geleverd is. Bij mij is vertraagd. Zou nu 4 februari geleverd worden wat me totaal niet uitkomt. Ik hoop dat het verplaatst kan worden via een linkje of zo.