Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S25 plus usb / charging issues

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2025 07:40 PM)
115 Weergaven
bykkin
Apprentice
Opties
Mijn S25 plus werkt prima; met uitzondering van de verbinding via usb. Toestel laadt prima met de bijgeleverde samsung lader (alsook met de samsung snelladers van m'n vorige toestellen). Echter op trage laders geen reactie. Ook mijn android auto krijgt geen reactie via usb (niet beschikbaar via wireless). De usb a to c werkt prima met andere toestellen (incl. Mijn Z Flip5); maar op mijn S25 Plus krijg ik geen reactie. De telefoon wordt zelfs niet geladen... Al 10 verschillende kabels geprobeerd, maar helaas. Geen oplossing.
3 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Samsung Members app installeren: feedback versturen naar Samsung Electronics via foutrapport. Categorie Batterij/opladen.

Hetzelfde ervaar ik met Android Auto en het opladen via mijn laptops/desktops
bykkin
Apprentice
Opties
Thanks. Ik stak al 2 foutrapporten in... krijg je daar reactie op?
Enorm vervelend want ok, dan gebruik je waze wel ff op je telefoon. Maar bij lange ritten... hij laadt ook niet op want de usb wordt niet herkend.
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Uw reactie doet mij nogmaals vermoeden dat Samsung Nederlandstalige klantenservice negeert... ik stel alles op z'n Engels op. Als ik zelden in het Nederlands een foutrapport verstuur krijg ik een Google translate rapport terug waarmee ik moet lachen. Klacht indienen tegen Samsung Electronics Belgium. Niet nadenken maar doen, zij doen even onnozel als anderen.

Ik snap wel je probleem. Indien je Samsung Electronics niet moest horen, reset alle instellingen op je telefoon en reset je auto naar factory settings, test opnieuw en aanvaard alle Android Auto permissies. In het algemeen heb ik geen problemen daarmee..
0 Likes