Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan mijn promotie niet registreren.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2025 12:02 PM)
165 Weergaven
seff88
First Poster
Opties
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe telefoon aangeschaft met als promotie een galaxy watch. Wanneer ik deze wil registreren en bij stap 3 kom met het uploaden van documenten kom ik niet verder.. hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

0 Likes
7 Antwoorden
mirandah82
First Poster
Opties
Je moet een keer klikken boven het vakje dan kun je iets toevoegen als bestand
0 Likes
seff88
First Poster
Opties
Dat heb ik inderdaad gedaan, maar als ik op verder wil klikken wilt dit niet lukken.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @seff88,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25! Ik help je graag verder met het registratie proces. Wanneer het in een andere browser en/of op een andere apparaat niet lukt, kan je mij dan voorzien van eens screenshot van de melding en de link? Ik geef het dan intern door.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Kim_MemberS25
First Poster
Opties

Ik heb echt precies hetzelfde. Zowel bon als screenshot uploaden en dan werkt de verder knop niet...

0 Likes
Jezetha
Explorer
Opties
En ik kom ook niet verder dan 3 Bestanden uploaden. Druk ik op Verder (op mijn laptop), dan gebeurt er niets. Twee weken geleden liet ik dit maar even rusten, het is afmattend. Maar het zou mooi zijn als het werkte.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @seff88,

De betreffende afdeling geeft aan dat het om een storing gaat en dat ze eraan werken om het zo snel mogelijk op te lossen. We vragen of je het op een later tijdstip weer kan proberen. Bedankt voor jouw geduld. Wanneer het na een tijd nog steeds niet likt kan je mij gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_Tsavcde
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde, ik kan de nummers invoeren, bestanden uploaden en dan niet op verder klikken

Met vriendelijke groet,

Mirjam Bot

0 Likes