Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Het is 2 maanden geleden dat ik een Samsung C25 plus 512GB kocht, in ruil voor e

(Onderwerp aangemaakt op: 06-04-2025 09:47 PM)
133 Weergaven
Sebastijan-Bobo
Apprentice
Opties
Het is 2 maanden geleden dat ik een Samsung C25 plus 512GB kocht, in ruil voor een C23 plus 512GB, vanaf het gebruik ben ik niet tevreden met het opladen, eigenlijk heb ik een probleem met het opladen. Ik gebruik een oplader van 45 W en geloof me, ik moet 1 uur wachten met een lading van 85%.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Sebastijan-Bobo ,

Wat is een C23 en C25? Bedoel je soms de S23 en S25?

Van een bijna lege batterij tot ongeveer 80 a 85% duurt ongeveer een uur. Niks mis mee. Daarna duurt het langer. De laatste 10 a 15% duren altijd langer. Dit is een veiligheidsmaatregel om te zorgen dat de batterij niet beschadigd raakt. Boven de 80% wordt een lager voltage gebruikt dus duurt het langer. Het is ook zo dat je beter niet tot 100% moet oppaden. Tussen de 20% en 80% is het beste voor de batterij.  Buiten deze waardes krijgt de batterij het meeste slijtage.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Sebastijan-Bobo
Apprentice
Opties
Het is 2 maanden geleden dat ik een Samsung C25 plus 512GB kocht, in ruil voor een C23 plus 512GB, vanaf het gebruik ben ik niet tevreden met het opladen, eigenlijk heb ik een probleem met het opladen. Ik gebruik een oplader van 45 W en geloof me, ik moet 1 uur wachten met een lading van 85%.
0 Likes
weeeee
Voyager
Opties
Toont het een melding die toont dat het supersnel oplaad of niet want anders kan deze fjmctie uit staan
0 Likes
Sebastijan-Bobo
Apprentice
Opties
Ja, dat zie je. Supersnel opladen 2.0...Ik weet niet waarom?!!!🤔
0 Likes
weeeee
Voyager
Opties
Dus het staat aan. Dan is het vreemd dat hij traag oplaad. Ikzelf gebruik ook een 45w oplader en heb vanaf 80 procent ook trage oplaad snelheden
0 Likes
Sebastijan-Bobo
Apprentice
Opties
Hmmm.
Ik heb gehoord dat er een technisch probleem is met dit model. Ik ben al lange tijd fan van de S-serie, dus ik heb nog nooit zo'n probleem gehad.😔🙃🙃
0 Likes
weeeee
Voyager
Opties
Ah zo.. dat is nu wel vervelend, misschien kun je langs gaan bij samsung ergens in je buurt. Misschien kunnen ze iets doen.. je weet nooit
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Sebastijan-Bobo ,

Wat is een C23 en C25? Bedoel je soms de S23 en S25?

Van een bijna lege batterij tot ongeveer 80 a 85% duurt ongeveer een uur. Niks mis mee. Daarna duurt het langer. De laatste 10 a 15% duren altijd langer. Dit is een veiligheidsmaatregel om te zorgen dat de batterij niet beschadigd raakt. Boven de 80% wordt een lager voltage gebruikt dus duurt het langer. Het is ook zo dat je beter niet tot 100% moet oppaden. Tussen de 20% en 80% is het beste voor de batterij.  Buiten deze waardes krijgt de batterij het meeste slijtage.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
weeeee
Voyager
Opties
Beste Patrick
Deze poster bedoeld denk ik inderdaad een s23 en s25. Nadat ik hem proberen te helpen heb gisteren avond, kwam ik er achter dat hij een reactie gewist heeft en opnieuw geplaatst. De 2e keer in het Nederlands. De eerste keer in een oost Europese taal die wel Latijn gebruikt maar ook het woord "ДА"(betekent "ja") maar dan dus "da". De vertaalmachines hebben soms de drang om op deze letters in te spelen..