Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg s25 plus

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2025 09:32 AM)
279 Weergaven
Jessica2705
First Poster
Opties

Hoihoi,

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Ik heb sinds 2 dagen de s25 plus, maar snachts wanneer die niet aan de lader hangt, trekt die de batterij zeker 20% leeg.

Ik vind dat de batterij zoiezo wel snel leeg trekt als je er niks mee doet,  dit met mijn oude samsung niet gehad en die was inmiddels toch al een stukje ouder 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je toevallig Smartswitch gebruikt?

Probeer het eens zonder Smartswitch. Maak een backup zonder Smartswitch + een fabrieksherstel.

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Volg daarna deze tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jessica2705,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25+! Het is inderdaad niet fijn als het 20 procent leeg trekt in de nacht. Staan bepaalde apps aan op de achtergrond en is het verbonden aan een bepaalde Bluetooth apparaat? Wat ook bij veel gebruikers helpt tijdens de fabrieksreset niet de back-up van de apps automatisch terug te zetten, maar juist het handmatig te doen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je toevallig Smartswitch gebruikt?

Probeer het eens zonder Smartswitch. Maak een backup zonder Smartswitch + een fabrieksherstel.

Sluit de telefoon aan op een computer / usb opslag / externe hardeschijf.

Open de mijn bestanden app of via deze computer > telefoon > interne opslag. Je kunt alle mappen die jouw data hebben kopieren en er zo een backup van maken, vooral de map DCIM deze bevat al je foto's en video's van je camera.

In de Contacten app kun je via instellingen de Contacten exporteren. Dan krijg je een .vcf bestandje, deze kun je ook naar de pc kopieren en later op het nieuwe toestel zetten en dan importeren in de Contacten app.

- Whatsapp backuppen via de Cloud > dit kun je terug vinden in de instellingen van Whatsapp.

Volg daarna deze tips.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick