Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WhatsApp oranje "ballonnetje" melding startscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2024 10:47 AM)
310 Weergaven
MariScho
Explorer
Opties
Ik zou graag het oranje ballonnetje (melding) weer zien op mijn startscherm. Waar je duidelijk kunt zien dat er berichten van WhatsApp binnen zijn gekomen op de telefoon van mijn vriend. Is dat nog mogelijk en zo ja hoe krijg ik dat weer te zien? 

En de s24 van mijn vriend heeft edge lightning. Is dat een update van de laatste tijd geweest? Ik heb ook de s24 en bij mij zit het niet op de telefoon 

Alvast bedankt
0 Likes
8 Antwoorden
Erich0010
Voyager
Opties
Hallo,

Ga naar instellingen | meldingen | geavanceerde instellingen | zwevende meldingen.SmartSelect_20241020_110728_Settings_1000049476_1729415248.jpg1729415473517.jpg
0 Likes
MariScho
Explorer
Opties
Hallo,

Die staat uit
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Die moet je dan verplaatsen naar ballonen of slimme popup weergave
0 Likes
MariScho
Explorer
Opties
Dag

Ik bedoel wat anders. Op zijn vorige samsung kreeg hij zodra hij een appje kreeg een oranje ballonnetje met daarin een cijfer (alszijnde een binnenkomende app).
Dat wil hij graag weer hebben.
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Deze optie misschien?1729416401312.jpg
0 Likes
MariScho
Explorer
Opties
Ook al geprobeerd. Zowel uit als aan. Werkt ook niet
0 Likes
Erich0010
Voyager
Opties
Jammer!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MariScho,

Bedankt voor jouw bericht. Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes