Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wanneer komt het Nederlandse taalpakket nu eindelijk?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2024 05:58 PM)
203 Weergaven
BarbaravdM
Pioneer
Opties
De titel spreekt voor zich. Ik heb een dure S24 Ultra gekocht dit jaar (preorder) in de veronderstelling dat de functies die tijdens het Unpacked evenement getoond werden, ook daadwerkelijk beschikbaar en bruikbaar zouden zijn. In de hele reclamecampagne werd nergens vermeld, dat je als Nederlander de telefoon niet in je eigen taal zou kunnen gebruiken. Sinds februari wordt al beloofd dat het Nederlandse taalpakket eraan komt. Inmiddels is het bijna september. En de functies waarvoor ik de S24 Ultra voornamelijk heb gekocht (transcriptie van vergaderingen/colleges/cursussen en het kunnen voeren van (telefoon)gesprekken met iemand die een taal anders dan Nederlands spreekt) zijn nog steeds niet te gebruiken. Ik voel me dan ook zacht gezegd flink belazerd. Begin 2025, dat is met enkele maanden, komt de S25 Ultra uit. Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat iedereen met een telefoon in de S24 lijn deze gratis mag omruilen voor een zelfde telefoon in de S25 lijn. Want in feite komt Samsung haar beloften over de S24 niet na. 
15 Antwoorden
rolandvld
First Poster
Opties
Volgens mij gaat het bij u om het geld en niet om de taal.
Als u geld krijgt dan blijft u bij samsung en anders naar een ander dat wil zeggen dat u wel tevreden bent als u geld krijgt.
Ga dan lekker naar die ander misschien krijgt u daar wel geld als het nog niet helemaal goed is.
0 Likes
BarbaravdM
Pioneer
Opties
@rolandvld dat is echt het meest belachelijke dat ik ooit heb gehoord. Als ik, als Nederlander, in Nederland, in een Nederlandse winkel een telefoon koop, waarvoor reclame gemaakt wordt in het Nederlands, is het niet meer dan logisch dat je de functies waar die telefoon om aangeprezen wordt ook in het Nederlands kunt gebruiken. Niet dat je eerst een andere taal moet leren... Het is inmiddels de tiende maand van 2024 en nog steeds heeft Samsung geen Nederlands toegevoegd aan het takenpakket. Wel zijn ze heel druk met de realisatie van de S25 lijn. Als mijn volgende telefoon geen Samsung wordt, heeft dat niets met geld te maken, wel met een bedrijf dat zijn beloften niet nakomt en telefoons verkoopt onder valse voorwendselen.
rolandvld
First Poster
Opties
Wat jij wilt
0 Likes
Members_0WNMx6j
First Poster
Opties

Beste Barbara, ik baal er ook flink van! Zwak uitgedrukt, ook ik heb mijn note 20 ultra die ik nu nog steeds inzet. Waarom kan er bij de note 20 ultra wel een Nederlands pakket zijn maar duurt het zo lang om bij dit apparaat het voor elkaar te krijgen. Ik heb er een hard hoofd in! Ik heb ook de s24 ultra aangeschaft voor de functies en dacht dat het bij een update er wel bij zou staan. Maar nope, nog steeds niet. Ik heb alle functies waarmee geadverteerd werd ook nodig dus Samsung, laat je klanten niet zo verdomd lang wachten! Ik heb mijn s24 ultra nu ook al een lange tijd in bezit.

BarbaravdM
Pioneer
Opties
NOU 28 OKTOBER GAAT HET DAN EINDELIJK GEBEUREN, HOOR. AI KOMT BESCHIKBAAR IN HET NEDERLANDS...
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo BarbaravdM,

Laat weten of het vandaag gelukt is om de betreffende update te downloaden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes