op 29-01-2025 12:53 PM
Ik wil mijn ongenoegen uiten over de service van Evollis en Samsung met betrekking tot mijn leasingaanvraag.
Ik word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Mijn aanvragen worden geannuleerd en er wordt beweerd dat er een lopend leasingcontract is, wat niet klopt.
Ik heb meerdere keren geprobeerd contact op te nemen via het mailadres support.samsungnl@evollis.com maar krijg al maanden geen reactie. Samsung schuift de verantwoordelijkheid telkens af naar Evollis.
Door deze situatie kan ik nu de S25 Ultra niet leasen, terwijl er geen lopend contract is. Ik ben deze situatie echt beu en verwacht een snelle oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-02-2025 02:20 PM
Hallo @Members_4j72P23,
Ik lees dat onze interne afdeling jouw ticket heeft opgepakt en jou binnenkort gaat contacteren. Wanneer je na een tijd nog steeds niks hebt gehoord, kan je mij gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 03-02-2025 02:55 PM
Hallo @Members_4j72P23,
Bedankt voor jouw melding hierover. Je verwacht natuurlijk dat de leaseaanvraag zo soepel en duidelijk mogelijk verloopt. Ik help je graag verder. Kan je mij voorzien van e.v. jouw registratienummer en jouw persoonsgegevens via een privébericht. Ik maak dan een ticket aan voor onze interne afdeling om het na te kijken.
Met groet,
Ajay
op 05-02-2025 01:42 PM
Je bent niet de enige, 4 bestellingen verder en je krijgt dit soort antwoorden:
"Het komt wel goed."
"De order is aangemerkt als fraude."
"We zoeken het uit."
“Het betreft een online exclusieve met langere levertijd”
“Het betreft een annulering, dit kan 14 dagen duren”
ja wat is het nou...
op 12-02-2025 02:20 PM
Hallo @Members_4j72P23,
Ik lees dat onze interne afdeling jouw ticket heeft opgepakt en jou binnenkort gaat contacteren. Wanneer je na een tijd nog steeds niks hebt gehoord, kan je mij gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay