Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update ui niet fijn

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
215 Weergaven
Colle55
First Poster
Opties
Waarom moet er altijd zoveel veranderd worden bij een update. 

Het instellingen scherm naar beneden trekken was voldoende om een paar opties te zien. Die paar icoontjes die je gebruikt en de helderheidsinstelling. Waar zit nu de extra helderheid? 

De wekker is ook niet meer zomaar te vinden als je die aan hebt gezet dus dan moet je echt de klok weer aanzetten om te zien of je de wekker hebt gezet. 

Het batterijpercentage vakje is niet lekker te zien geef mij maar gewoon alleen de cijfertjes dit is minder toegankelijk. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Colle55,

Bedankt voor jouw feedback hierover. We waarderen de meningen van onze gebruikers. We raden aan om via de Samsung Members-app een foutrapport hierover in te dienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
NataschaReichl
Journeyman
Opties
Dat je de wekker niet standaard ziet, vind ik ook zeer vervelend.
Je ziet hem pas als je het startscherm naar beneden trekt.
Zie mijn screenshots. Op de eerste foto zie je de wekker niet, op de tweede heb ik het startscherm naar beneden getrokken en zie je het icoontje van de wekker wel.1748017788035.jpg1748017788065.jpg
0 Likes
EM20
Navigator
Opties
Ik vind het zelf eigenlijk wel oké dat het alarmicoontje niet meer standaard in de statusbalk wordt weergegeven in One UI 7. Persoonlijk hou ik wel van het wat strakkere, minder drukke design 🔥

Waarschijnlijk heeft Samsung hiervoor gekozen om de statusbalk minder rommelig te maken... zeker met een punch-hole en de nieuwe animaties.

Mss kun je het met de Google Clock-app proberen (voor zover ik weet laat die wel het icoontje achter). Een andere optie is een widget op je startscherm zetten, zodat je je volgende alarm gwn kunt zien en ook meteen kan bedienen. Zelf heb ik meerdere alarm widgets gestapeld, ook zo'n handige functie. Ik vind die nieuwe widgets een grote stap naar voren, super dynamisch en stijlvol.

Hopelijk helpt dit een beetje!
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Colle55,

Bedankt voor jouw feedback hierover. We waarderen de meningen van onze gebruikers. We raden aan om via de Samsung Members-app een foutrapport hierover in te dienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes