Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TAG2 + S24 Plus AR issues

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2024 12:52 PM)
229 Weergaven
NEDM
Explorer
Opties
De AR zoekfunctie werkt niet op de S24plus. De camera blijft zwart. Ik lees dat meer mensen deze problemen hebben , het is dus geen uniek geval. Wanneer gaat Samsung AR search ondersteuning voor de Europese S24plus fixen? Overigens werkt de UWB ook veel trager dan ik zou verwachten van een flagship.

Ik heb nu dus 10x tag2 voor Noppes gekocht.
0 Likes
13 Antwoorden
NEDM
Explorer
Opties
Meer mensen met de TAG2 en een s24?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @NEDM,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer jouw toestel up-to-date is kan je via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
NEDM
Explorer
Opties
Hoeveel dagen duurt het doorgaans voor er een antwoord is?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie NEDM,

Dit hangt af van de drukte en e.v. onderzoekstijd intern. Intern wordt het onderzocht en ook soms bij andere afdelingen nagevraagd. Hopelijk krijg je snel antwoord.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
NEDM
Explorer
Opties
Update: Het werkt nog steeds niet .
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hallo @NEDM,

Heb je al een geprobeerd om de SmartThings app volledig te resetten en het daarna nog eens te proberen? Er is een grote kans dat de functie daarna wel zal werken, maar zo niet, dan heb je in ieder geval jouw foutrapport ingediend en is de juiste interne afdeling hiervan op de hoogte. Je kan SmartThings resetten door naar "Instellingen > Apps > SmartThings > Opslag" te gaan en hier op "Gegevens wissen" te drukken. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
NEDM
Explorer
Opties
Het is helaas een probleem met alle s24+ en s24ultra ... Jammer
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Het is voor mij nu niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt en waar het misgaat. Kan je mij een uitgebreidere toelichting geven, en als dit mogelijk is, ook een screenshot? Ik kijk dan graag met je mee. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
NEDM
Explorer
Opties
De AR functie bij zoeken naar Tag werkt niet . De camera wordt aangeroepen (zie groene puntje) maar geeft geen beeld en AR aanwijzingen. Dit is een probleem van s24plus en ultra 1729173787470.jpg
0 Likes