Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung toetsenbord werk niet ik veeg over letters.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2025 07:38 PM)
181 Weergaven
cent774
Journeyman
Opties
Ik heb sinds half januari problemen met het toetsenbord van mijn Samsung S24 Ultra. Ik kan niet meer swipen of vegen over de letters; het schakelt niet meer tussen twee talen. Wat kan ik daaraan doen? Ik heb de update van januari ontvangen, maar het probleem is nog niet opgelost. Help mij zodat ik weer kan vegen over de letters.
0 Likes
17 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Ga naar instellingen/apps dan tik naast" je apps" op de drie streepjes en vink systeem apps weergeven. Zoek dan toetsenbord en ga naar opslag. Je kan dan twee dingen doen je kan eerst de cache legen en kijk of dit helpt. Als dit niet zo is dan kan je gegevens wissen dan wordt het hersteld naar fabrieks instellingen.
cent774
Journeyman
Opties
Ja, dat heb ik ook gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Het werkt ook niet met de update van januari die ik heb gekregen; het toetsenbord is nog steeds niet te gebruiken.
0 Likes
cent774
Journeyman
Opties
Ja, dat heb ik ook gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Het werkt ook niet met de update van januari die ik heb gekregen; het toetsenbord is nog steeds niet te gebruiken.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je geen andere toetsenbord geïnstalleerd?
0 Likes
cent774
Journeyman
Opties
Wel, maar dan kan ik de AI-functies niet meer gebruiken van het Samsung-toetsenbord. En dan vind ik het zonden als jij zo'n duure telefoon hebt
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Kan je naar instellingen/algemeen beheer en dan naar samsung toetsenbord hier kan je naar instellingen kijken of die goed staan, vooral bij vegen, aanraken en feedback.
cent774
Journeyman
Opties
Ik heb dezelfde instelling als mijn oude Samsung, maar het werkt nog steeds niet. Als ik over de letters veeg, wisselt het niet tussen twee talen. Ik moet zelf schakelen tussen twee talen.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Kijk eens bij meer opties voor typen of meertalig voor typen aanstaat. Misschien is dit de oplossing?
0 Likes
cent774
Journeyman
Opties
Is er nog een werkende optie, of wat moet ik doen? Ik snap het niet. Als ik Samsung bel, zeggen ze dat ik mijn klacht hier moet invullen. Maar dat doe ik, maar ik word er niet wijzer van.
0 Likes