Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s24 ultra kleuren display

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2024 11:46 AM)
934 Weergaven
Jur
Apprentice
Opties
Ik heb gemerkt dat de kleurweergave op de Samsung Galaxy S24 Ultra aanzienlijk minder is in vergelijking met mijn vorige Samsung Galaxy S21 Ultra. Het wijzigen van de display-instelling van "Natuurlijk" naar "Levendig" lijkt geen merkbaar verschil te maken, terwijl op de S21 Ultra deze wijziging een aanzienlijk effect had op de kleurweergave. Ik heb Samsung gebeld maar ze geven geen nuttig antwoord. Hopelijk word dit met een software update zo snel mogelijk opgelost.
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Jur ,

Je hebt helemaal gelijk dit is een bug, ook op mijn S24 Ultra aanwezig. Samsung is hier uiteraard van op de hoogte. Ik verwacht dat het binnen 1 a 2 updates is opgelost.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jur
Apprentice
Opties
Ik overweeg momenteel om de S24 Ultra te retourneren. Ik moet mijn oude mobiele telefoon ook opsturen voor de inruil en ik wil deze niet kwijtraken als de huidige situatie aanhoudt.
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
ik hoop dat een update het gaat fixen want het lijkt heel erg op een bug. maar ik zelf heb nog niks officieels gelezen dat het via update gefixt gaat worden maar op videos op youtube zeggen ze wel dat samsung het gezegd heeft. ik ben benieuwd. je hebt gelijk maar ik vind het zelf niet heeel storend, oogt wat natuurlijker maar vond levendig mooier op s23 ultra ja
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Jur ,

Het lijkt me geen slimme zet om het beste toestel uit 2024 te retourneren door een day 1 bug..  Dit is niet alleen bij Samsung maar bij veel grote merken dat er de eerste paar weken nog wat bugs in zitten. Gewoon even afwachten wordt vanzelf opgelost. Het klopt ook inderdaad dat scherm modus niet werkt. Is gewoon stuk dus moet een update voor komen. Samsung is ervan op de hoogte dus gewoon afwachten.

Jur
Apprentice
Opties
Waar zie jij dat samsung op de hoogte is? Ik heb ze net gebeld en ze weten van niks.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Samsung is niet dom, het hele internet staat er vol mee. Letterlijk iedereen klaagt dus je kan er vanuit gaan dat ze op de hoogte zijn. Ik heb het zelf ook nog doorgegeven vanaf dag 1. Het komt echt wel goed.

De klantenservice van Samsung is heel goed maar ze kunnen ook niet alles weten he. Als zo iemand die je aan de lijn krijgt geen S24 Ultra heeft is de kans heel groot dat ze er niks vanaf weten. Gelukkig ben je nu op het forum waar je antwoord kunt krijgen op alle mogelijke vragen😉

Members_Ddgi48l
Student
Opties

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Verschillende instellingen geprobeerd maar niets blijkt te helpen. De kleuren van mijn s22 ultra waren veel mooier dan die van de s24 ultra. Valt erg tegen als je een upgrade denkt te kopen en het display dan zo een vale kleuren toont. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jur,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook zo na de laatste update? Zo ja, Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_bbl67G0
First Poster
Opties

Goedemorgen Patrick.

En, zijn de kleuren al terug gekomen? Ik heb mijn S24 ultra deze week ontvangen maar de kleur op foto's is heel erg slecht, bijzonder kil zelfs.

Nog steeds afwachten tot een update??

Ik hoor graag je mening.

0 Likes