Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 ultra netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 17-05-2025 03:05 PM)
130 Weergaven
jepe123
Apprentice
Opties
Sinds een paar dagen is mijn wifi download snelheid plots gezakt van meer dan 60mbps naar 0.21mbps. Devcheck toont verbindingdsnelheid 325mbps en signaalsterkte -50dbm.
Zelfde probleem met mobile data!
Kan dus bijna niets internetten. Kan niet aan mijn router of provider liggen want mijn laptop en tab s10+ werken prima. Graag dringend advies. Tks.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jepe123
Apprentice
Opties
Probleem opgelost na reset naar fabrieksinstellingen ..🙏

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @jepe123 ,

Ga eens naar instellingen > Algemeen beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten, er zijn meerdere opties, wifi en bluetooth,  mobiel ect, reset ze allemaal.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
jepe123
Apprentice
Opties
Heb al alles geprobeerd, tot zelfs wipe cache in recovery mode. Ik wacht nog met factory reset..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie jepe123,

Ondanks dat jouw andere apparaten geen problemen hebben met jouw router, kan je het voor de zekerheid toch resetten? Wellicht pakt jouw S24 Ultra het netwerk wel goed.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Google Android probleem. S25 Ultra heeft hetzelfde probleem. Doorsturen naar Google via Instellingen - Google - feedback sturen of terug network settings resetten1747801691602.jpg1747801691615.jpg
0 Likes
Oplossing
jepe123
Apprentice
Opties
Probleem opgelost na reset naar fabrieksinstellingen ..🙏
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen jepe123,

Ook bedankt voor het delen van de oplossing. Ik wens je nog veel plezier met jouw S24 Ultra! Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes