Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 ultra draadloos opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2024 09:26 AM)
844 Weergaven
hulkinghunter
Explorer
Opties
Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de Samsung Galaxy S24 Ultra. Is het mogelijk om de functie voor draadloos opladen uit te schakelen? Als dat kan, is het dan ook mogelijk om een snelkoppeling te maken om deze functie snel in en uit te kunnen schakelen?

Ik vraag dit omdat ik de telefoon in een houder in de auto gebruik die is uitgerust met draadloos opladen. Soms pakt de houder de telefoon niet goed, waardoor het opladen steeds onderbroken wordt. Dit lijkt me niet goed voor de batterij van de telefoon, dus ik wil de functie voor draadloos opladen liever uitschakelen wanneer ik de telefoon in de houder gebruik.

Ik hoop dat u mij kunt helpen met deze vraag.

Met vriendelijke groet,
0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen en welkom op het Samsung Forum.

Bij instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Oplaad instellingen kun je het wel uitzetten.

Dat van die sneltoets is standaard niet mogelijk maar er is vast wel software van een derde partij uit de store hiervoor te vinden.

Verder is het niet schadelijk voor de batterij als het opladen onderbroken wordt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
hulkinghunter
Explorer
Opties
Dit is uitsluitend bedoeld om het "snel" laden uit te schakelen. De standaard draadloze functie blijft hiermee actief.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Er stond voorheen een optie tussen waardoor het wel kon, dit is waarschijnlijk weggehaald dan excuus.

Dan is er weinig wat je eraan kan doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
hulkinghunter
Explorer
Opties
Jammer toch bedankt voor het meedenken