Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24+ schelle geluiden opnames en filmpjes

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2024 03:00 PM)
463 Weergaven
NaomiSander
Apprentice
Opties
Hoi,

Vandaag de s24+ binnen gekregen. Als ik filmpjes maak of wat opneem, dan zitten er hoge piepjes in de opnames. Stemmen klinken ook erg schel. Ik heb meerdere instellingen aangepast maar blijft hetzelfde.

Ik hoor graag of iemand dit ook zo ervaart 😊
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi @NaomiSander , heb je er een hoesje omheen? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
NaomiSander
Apprentice
Opties
Ja maar ook zonder hoesje klinkt het geluid schel en hoge piepjes.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Kan je met de Samsung Members app je microfoon testen. Samsung Members > Ondersteuning > Diagnose Telefoon.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
NaomiSander
Apprentice
Opties
Gedaan. Net even getest, het is alleen bij het opnemen van een filmpje met de camera
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @NaomiSander,,

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Maaike99
Student
Opties

Hi! Ik ervaar dit ook. Heb de telefoon 1 dag nu. En was wat testopnames aan het maken. Bij 2 filmopnames was het geluid nog perfect maar daarna waren het video's met een schel geluid en een soort ruis alsof er iets op de microfoon zit bijvoorbeeld. Is het probleem bij jou ondertussen al opgelost?

Groeten Maaike

NaomiSander
Apprentice
Opties
Hey, ja bij mij is het weg. Ik heb de telefoon op veilige modus gezet en daarna is hij opnieuw opgestart. Daarna deed hij het gelukkig weer. Als dat niet werkt, Samsung een berichtje doen die kunnen je vaak wel helpen. Succes!!
Maaike99
Student
Opties
Ah bedankt, dan ga ik dat even proberen!
0 Likes
dirkse
First Poster
Opties
Heb het zelfde probleem met mijn vidio films sprekende poppen . Die klinken schel niet een mooi geluid dacht dat er misschien een extra microfoon aangesloten moet worden op deze dure camera om dat schelle te vermelden maar dan heb je extra mee te lopen. Na een twee maanden filmen en gaan googelen en zie dat ik niet de enige ben . Ik maak poppen vidio maar met slecht geluid . Zijn er zoals boven al vermeld oplossingen voor ?
0 Likes