Ik heb nu de s24+ ongeveer 2 maanden in gebruik met een galaxy watch 5 dus bluetooth staat altijd aan, always on display staat aan met achtergrond en gebruik de telefoon normaal dus alles apps normaal ingetseld en onder de 20% batterij besparing, nu ben ik even benieuwd of dit een beet goed/normaal is dus vandaar deze post,
Voor iedereen die ook een s24 serie of een ander Samsung toestel twijfel niet om een comment achter te laten als je dat wilt!
6 uur lijkt mij wel heel veel om eerlijk te zijn dat maak ik niet vaak mee, ik zou de stappen even doorlezen vandaag als ik tijd heb, wat is jouw schermtijd gemiddeld per dag als ik vragen mag ?
10 tot 13 uur scherm aan tijdbgemiddeld. Record ligt rond de 15 ergens. Het ligt er net aan wat ik precies doe tijdens die scherm aan tijd. Als het mooi weer is gebruik ik de camera vaak intensief dus dan ligt het wat lager.
Oké super bedankt voor je berichten, ik ga er vanavond mee aan de slag! Zou je als je dat zou willen nog een screenshot kunnen sturen net als ik in het bericht heb staan ?