Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Roaming werkt niet buitenland

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2025 09:39 PM)
67 Weergaven
Britsam25
First Poster
Opties
Hoi, ik zit momenteel in Frankrijk en krijg het niet voor elkaar om met mijn mobiel te bellen of te internetten. Ik heb al een keer of 20 opnieuw opgestart. Telefoon in veilige stand uitgeschakeld. Telefoon langere tijd uit gehad minimaal 20 min. Netwerk instellingen reset gedaan. Soft reset gedaan van mijn telefoon. Roaming staat aan. Namen toegangspunten toegevoegd maar niets werkt. Zelfdiagnose in de Samsung app uitgevoerd. Daar kwam niets uit. En als mijn simkaart in een andere telefoon doet werkt het direct dus daar ligt het ook niet aan maar ik krijg het op mijn eigen telefoon niet voor elkaar. Iemand nog tips. Help... 
0 Likes
HansL1
Navigator
Opties
Laatste wat ik nog kan bedenken, misschien heb je dat ook al geprobeerd, is handmatig een netwerk operator selecteren...
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Mobiele instellingen al eens gereset?
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Ook geprobeerd en dan krijg ik fout bij het zoeken naar netwerk.
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Mocht helaas ook niet helpen 😪
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Heb je de simkaart van een ander toestel al eens geprobeerd?
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Ja werkt ook niet. Mijn simkaart in een ander toestel werkt wel direct
0 Likes
HansL1
Navigator
Opties
Al een oplossing of oorzaak gevonden?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Britsam25,

Je verwacht natuurlijk dat je in het buitenland gebruik kan maken van jouw Roaming wanneer het aanstaat. Ik help je graag verder! Wanneer alles up-to-date is, kan je voor de zekerheid controleren of datalimiet aanstaat? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Verbindingen ---> Factuurcyclus en gegev. waarschuwing ---> Gegevenslimiet instellen. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Nee helaas niet. Vanmorgen 2 uur bij samsung service gezeten en die zeggen ligt aan de provider en de provider zegt alles is goed en het ligt niet aan de provider. Iets met van het kastje naar de muur of zo...
0 Likes
Britsam25
First Poster
Opties
Gegevens limiet staat niet aangevinkt. Vanmorgen 2 uur bij samsung service gezeten in Breda. Die zeggen ligt aan de provider. Provider gebeld en die zeggen ligt niet aan ons. Wat mij ook sterk lijkt want mijn simkaart in een andere telefoon werkte wel direct.
0 Likes