Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Recht op promotie actie?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2024 12:13 PM)
357 Weergaven
Henk snoek
Student
Opties

Heb gisteren mijn nieuwe Samsung s24+ ontvangen en zag via verschillende reclames en de site van Samsung dat je dan recht hebt op een galaxy watch 5 (of6)? Aankoop via kpn, odido bijvoorbeeld genereert zo'n promotie van een galaxy watch. Ik ben ook member en heb nu de Samsung s24+ bij de bron gekocht, maar zie nu tot mijn verbazing en spijt nergens dat ik ook in aanmerking kom voor dat horloge, terwijl ik daar tevoren eigenlijk vanuit ging.

Kunt u mij helpen aub? Of moet ik anders de mobiel terugsturen en opnieuw kopen via bijvoorbeeld kpn? Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling.  In afwachting van een positief bericht.

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Henk snoek,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24! Zie onderstaande link voor alle lopende acties waarvoor je nog kan registreren. Ik zie echter dat het termijn van de actie is verlopen. We raden aan om voor aankoop ook onze promoties in de gaten te houden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.

https://bit.ly/2pDrIpq

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes
Henk snoek
Student
Opties
U bedankt voor uw reactie. Helaas voor mij schiet ik daar niet veel mee op. In de door u bijgevoegde link zie ik wel dat per 3 juni een nieuwe actie wordt gestart en dat met de aankoop een galaxy tab a9 als promotie wordt verstrekt.
Ik vind dat heel wrang. Heb in feite op basis van promotie akties van aankoop van de s24 serie incl galaxy watch die verschillende media worden aangeboden. Nu blijkt dat ik dan kennelijk net te laat voor de watch en net te vroeg voor de galaxy tab mijn nieuwe samsung s24 heb aangeschaft. Dus ik ben niet blij. Heel jammer. Weer een illusie minder. Groetjes Henk
Members_8AW7QlH
First Poster
Opties

Ligt eraan waar je hem haalt kpn zijn actie is telefoons ergens in mei tot 16 juni gekocht(aankoopdatum) promotiecode is tot 16-08 goed laatste dag om te registreren voor zo'n tablet

Odido smart watch 6 die loopt van mei tot 23 juni (aankoopdatum) regrestratie tot 23-08

En de andere die ook een tablet aanbied is vodafone 

Andere providers of telefoon aanbieders vallen erbuiten dit is een deal voor tab tussen vodafone/kpn en de smartwatch 6 is alleen voor odido

Mensen hebben wel veel last met hun promotie aanmelden maar als je eenmaal contact opneemt met samsung kan het snel opgelost zijn 

0 Likes