op 01-06-2024 12:13 PM
Heb gisteren mijn nieuwe Samsung s24+ ontvangen en zag via verschillende reclames en de site van Samsung dat je dan recht hebt op een galaxy watch 5 (of6)? Aankoop via kpn, odido bijvoorbeeld genereert zo'n promotie van een galaxy watch. Ik ben ook member en heb nu de Samsung s24+ bij de bron gekocht, maar zie nu tot mijn verbazing en spijt nergens dat ik ook in aanmerking kom voor dat horloge, terwijl ik daar tevoren eigenlijk vanuit ging.
Kunt u mij helpen aub? Of moet ik anders de mobiel terugsturen en opnieuw kopen via bijvoorbeeld kpn? Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling. In afwachting van een positief bericht.
op 04-06-2024 10:01 AM
Hallo @Henk snoek,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24! Zie onderstaande link voor alle lopende acties waarvoor je nog kan registreren. Ik zie echter dat het termijn van de actie is verlopen. We raden aan om voor aankoop ook onze promoties in de gaten te houden. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.
Met groet,
Ajay
op 04-06-2024 10:45 AM
op 11-06-2024 07:39 PM
Ligt eraan waar je hem haalt kpn zijn actie is telefoons ergens in mei tot 16 juni gekocht(aankoopdatum) promotiecode is tot 16-08 goed laatste dag om te registreren voor zo'n tablet
Odido smart watch 6 die loopt van mei tot 23 juni (aankoopdatum) regrestratie tot 23-08
En de andere die ook een tablet aanbied is vodafone
Andere providers of telefoon aanbieders vallen erbuiten dit is een deal voor tab tussen vodafone/kpn en de smartwatch 6 is alleen voor odido
Mensen hebben wel veel last met hun promotie aanmelden maar als je eenmaal contact opneemt met samsung kan het snel opgelost zijn