Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

QR codes scannen ideal/ ING werkt niet (meer)

(Onderwerp aangemaakt op: 09-08-2024 11:18 AM)
785 Weergaven
Members_Qt79XeQ
First Poster
Opties

Goedemorgen, hierbij sluit ik me ook aan bij alle gedupeerden die opeens (nu al maanden) geen gebruik meer kunnen maken van QR code scannen van Ideal binnen de ING app.

Ik heb de Galaxy S24 ultra. 

Toestel is up to date. Alle apps zijn up-to-date. Camera kan alle overige QR-codes wel gewoon scannen.

Ik heb de ING app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.

Graag een oplossing en niet allerlei oplossingen aandragen die volledig flauwe kul zijn of wijzen naar derde partijen. Het is ontstaan na een firmware upgrade dus ook verhelpen via een firmware upgrade vanuit Samsung!

Bij voorbaat dank en hoop op een snelle oplossing zodat ik nu eens kan genieten van dit toestel ipv ergeren want dat zou zeker vanwege de aanschafprijs toch niet mogen gebeuren lijkt mij. Verder zou het toevoegen van de Nederlandse taal aan Live Translate ook echt gewenst zijn.

Met vriendelijke groet

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

De oplossing is ING contacten. Die moeten de app gaan testen met de S24 dan. Samsung gaat niet een fix uitbrengen die opeens de ING app werkend gaat maken. Zoals je zelf zegt kan hij de overige QR codes gewoon lezen dus er is niks mis met de camera. Als het een camera probleem zou zijn dan kon Samsung er iets mee doen. Waar erger je nog meer aan dan aan het toestel? Live Translate gaat op basis van meest gebruikte talen in de wereld. Als Nederlands bovenaan zou staan dan schenken ze daar meer aandacht aan.. Mijn broertje heeft een S24 ultra en zijn ING app werkt wel met QR codes ook, ook de laatste update erop.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Opties

maar ik hebb ook gewoon de s24 ultra en het werkt prima? dus waarschijnlijk doet @Members_Qt79XeQ wat fout😲

0 Likes
eenanderebijnaam
First Poster
Opties
Hij werkt ook niet voor Rabobank & Knab!!
0 Likes