Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie perikelen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2024 05:36 PM)
167 Weergaven
YvdN71
Explorer
Opties
Waarom past Samsung ineens de spelregels aan, terwijl ik aan alle voorwaarden voldoe en alle gevraagde en aanvullende info heb aangeleverd? 

Heb 14 september de S24+ besteld, dus binnen de actieperiode voor de Smartwatch. Toestel was echter niet op voorraad, en ik kon het pas de 20e ophalen. Tijdens de aanvraag voor de promotie alle gevraagde bewijzen toegevoegd, toch afgewezen want buiten de actieperiode? Dus aanvullend bewijs gestuurd dat het wel degelijk binnen de actieperiode was. Omdat ik daarna niks meer hoorde, weer contact opgenomen. En nu moet ik ineens een screenshot sturen van de instellingen, waarop model code, serienummer en IMEI zichtbaar zijn? Sorry, maar vind dit stijlloos.

0 Likes
7 Antwoorden
lexmajoor
Explorer
Opties
Wen er maar vast aan. Samsung presteert al jaren en jaren op dit niveau.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @YvdN71,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! IK help je graag verder om het naar een goed einde te brengen. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Ik kijk het dan intern verder na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
YvdN71
Explorer
Opties
Hallo, mijn registratienummer is: NLD14943338DMBZ

Vriendelijke groet,
Yvette
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt Yvette, ik ben nagegaan hoe het zit en een screenshot van het instellingenmenu is inderdaad niet nodig voor deze promotie. Wel is het zo dat er een contract is aangeleverd met de 'aankoopdatum' en dat volstaat in dit geval niet, kun je via WhatsApp een bestelbevestiging (waarop ook de datum en het toestel zichtbaar zijn) doorsturen? Als je die niet hebt ontvangen, kun je het beste de provider even raadplegen. Houd je ons op de hoogte? Veel succes!

0 Likes
YvdN71
Explorer
Opties
Hoi, ik heb zojuist de screenshots van de bestelbevestiging via WhatsApp gestuurd.
0 Likes
YvdN71
Explorer
Opties
Ben ik weer. De bestelbevestiging was ook niet voldoende. Moet nu naar de Odido-shop voor een factuur, want de aankoopbon volstaat blijkbaar niet. Ben al sinds de S7 een trouw en tevreden gebruiker van Samsung, dus deze gang van zaken is zwáár teleurstellend.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @YvdN71

Bedankt voor de update. Ik zie dat mijn collega op jouw WhatsApp berichten heeft gereageerd. Mocht je hier verder nog hulp bij nodig hebben, dan raad ik je aan om via WhatsApp een nieuw berichtje achter te laten. Wij helpen je daar dan graag verder. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes