3 weken geleden
Hallo,
Ik heb begin dit jaar een S24+ aangekocht via een telewinkel in Nederland. Sinds enkele dagen heb ik t.h.v. mijn scherm een zwarte vlek. Ik wil via samsung zelf een reparatie aanvragen en deze zegt dat mijn telefoon niet voor de EU markt is. Hoe kan ik onder garantie mijn scherm laten fixen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 weken geleden
2 weken geleden
Bedankt voor het antwoord. Helaas kreeg ik van de verkoper het antwoord dat zij eventueel een aanvraag kunnen doen. Dit zal uiteindelijk ook een negatief antwoord worden doordat het helaas geen EU toestel is plus moet ik dan nog onderzoekkosten betalen. Ik zal er mee moeten leven tot het te erg word en uit eigen zak vervangen bij lokale reparateur (garantie is hier niet van toepassing meer).
2 weken geleden
2 weken geleden
Hallo @MaitéM,
Bedankt voor jouw melding hierover. Met jouw winkel van aankoop heb je een koopovereenkomst. Hierin staan ook de voorwaarden in. Je kan de koopovereenkomst doornemen om te weten wat jouw rechten zijn binnen hun voorwaarden en die van de EU.
Je kan ons gerust laten weten of je er zo mee uitkomt.
Met groet,
Ajay
2 weken geleden
Beste,
Hier staat niet iets specifiek over. Ik vind het ook raar dat zij de telefoon bij samsung EU wel zouden kunnen aanmelden want zoals ik al eerder heb gedaan lukt dit niet + komen er onderzoekskosten bij.
Ik heb altijd een screenprotecter en hoesje er rond. Alle bescherming die men kan hebben. De vlek kwam ook niet na een val,maar plotseling.
Graag had ik contact met een klantenservice van Samsung om raad te vragen.
Groetjes,
Maité
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden door Ajay-A
Deze melding krijg ik als ik het toestel probeer aan te melden. Verder kan ik niets tonen over de garantie behalve dat er op de site staat dat zij 2jaar garantie verlenen. Dit is wat tegenstrijdig wat ze in een mail sturen dat ze de garantie eigenlijk doorschuiven naar Samsung.
Het ook nog een foto van de vlek rond de camera.
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Bedankt voor de gegevens MaitéM,
Ik heb het voor je kunnen navragen. De niet-Europese 24+ komt in aanmerking voor een wereldwijde garantie voor 1 jaar vanaf de aankoopsdatum via onze Service Centers. Je kan online hier geen afspraak voor maken. Zonder afspraak kan langsgaan bij 1 van onze Service Centers. Zie de onderstaande link voor de locaties. Niet-Europese modellen kunnen onderdelen bevatten die we niet op voorraad hebben. Er is dus kans dat ze dan besteld moeten worden. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.
Je kan het daarnaast nog altijd via jouw winkel proberen aangezien de koopovereenkomst via hun loopt.
Met groet,
Ajay