Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem cash back s24 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2024 03:36 PM)
264 Weergaven
Anderi
Student
Opties

1000007445.jpg

Beste,

Ik had via de enhanced partner program website van samsung, mijn s24 ultra besteld maar de code werkte niet van de watch 5 pro en de cash back verscheen er ook niet automatisch op. Dus had ik met de whatsapp chat van samsung contact opgenomen en zeiden ze dat als ik de aankoop van mijn s24 ultra had gedaan ik erna bij de aankoop van de watch 5 pro een compensatie ervoor zou krijgen (deze is nog in behandeling). Maar de klantendienst zei dat ik geen cashback zou kunnen krijgen doordat er al korting op het product zit en omdat de cashback niet letterlijk op de enhanced partner program website staat. Maar als ik in de voorwaarden ga kijken van de cashback dan staat er niet dat deelnemers van de enhanced partner program niet mogen deelnemen en er staat ook op dat het automatisch verrekend wordt bij aankoop wat dus niet gebeurd is.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anderi,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24 Ultra! Kan je mij via een privé-bericht voorzien van jouw e-mailadres. Ik controleer de e.v. bestaande ticket en maak e.v. een nieuwe aan voor de cashback.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anderi,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24 Ultra! Kan je mij via een privé-bericht voorzien van jouw e-mailadres. Ik controleer de e.v. bestaande ticket en maak e.v. een nieuwe aan voor de cashback.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Anderi
Student
Opties

Screenshot_20240621_231835_WhatsApp.jpg

Screenshot_20240621_231828_WhatsApp.jpg

  

0 Likes