op 06-05-2024 09:57 PM
Hallo, ik heb mijn samsung S24 Ultra ingesteld zoals in deze video.
https://youtu.be/1K1myoHXsPw?si=d-Nxe5ysrwXYnzn9
Wanneer ik film in H.265 krijg ik over belichting zoals in dit voorbeeld zie link
https://youtu.be/melJwa-UuvA
Wanneer ik film in H.264 is de opname vol ruis zoals in dit voorbeeld zie link.
https://youtu.be/2AI5L5sMd_Y
Ik gebruik de pro video mode en laat alle functies op automatisch staan.
Wat kan hier de oorzaak van zijn, wat doe ik verkeerd.
Alvast bedank
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-02-2025 09:15 AM
Hallo @Members_6szzjS4,
Bedankt voor jouw feedback en uitgebreide uitleg. We stellen jouw feedback hierover zeer op prijs. Je kan via de Samsung Members-app inderdaad een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen de ontwikkelaars dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 09-05-2024 07:03 PM
Goedenavond @Members_6szzjS4 ,
Ik denk dat je toch de instellingen fout hebt staan voor specifieke situaties.
Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen. Dit reset alle instellingen en wist geen foto's en video's.
Hierna zou ik gewoon in de normale video modus gaan filmen. Zet de video op UHD 60 met een verhouding van 9:16.
Ik maak al mijn videos zo en de resultaten zijn perfect.
Als je echt per se met pro modus aan de slag wilt gaan kan je het beste goed research doen hoe dit werkt en wat alle instellingen doen. Neem instellingen niet zomaar over uit een willekeurige YouTube video.
op 14-05-2024 10:02 AM
Hallo @Members_6szzjS4,
Bedankt voor jouw bericht. Hebben de tips van Patrick geholpen?
Met groet,
Ajay
op 04-07-2024 08:42 PM
nee , ik dacht dat ik het gevonden had door de functie HDR10+-VIDEO'S uit te zetten maar dit weekend naar een festival geweest en ik heb nog steeds zelfde probleem met de over belichting zelf overdag wanneer de podium discospots oplichten. Ik heb discospots aangekocht voor thuis en ga verschillende test uitvoeren en kijken wat er gebeurt met het beeld. Ik dacht ook aan het volgende ik heb screen protectors aangebracht op de cameralezen misschien zorgt dit voor een probleem? Bij mijn S21 zijn er geen screen protectors aangebracht op de cameralezen steeds mooie beeld weinig licht of veel licht geen probleem zowel niet overdag als tijdens de avond.
op 08-07-2024 09:51 AM
Bedankt voor de update Members_6szzjS4,
Je kan daarnaast ook via de Members-app een foutrapport in dienen. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Met groet,
Ajay
op 31-01-2025 12:32 AM
Hallo,
Nu dat het evenementen seizoen terug van start ga wil ik uitzoeken waarom ik het bovenstaande probleem heb. Ik heb horen zeggen dat Samsung de beste lenzen heeft van alle smartphones. Ik denk persoonlijk dat het probleem( zware overbelichting) zich voordoet door de software die de lenzen aanstuurt. Telkens wanneer er een update gebeurd werkt het toestel steeds slechter .Mijn probleem van overbelichting had ik vanaf het begin dat ik mijn S24 UTRA aankocht. Mijn S21 filmde beter dan mijn S24 ULTRA die een top toestel is. Dit tot wanneer mijn S21 ook een update had en het toestel ook last kreeg van overbelichting. Ik film vooral evenementen en festivals. Hoe kan ik met de members-app een foutrapport in dienen ? Mocht iemand het antwoord weten op mijn vraag over de overbelichting mag deze ook gerust antwoorden.
op 04-02-2025 09:15 AM
Hallo @Members_6szzjS4,
Bedankt voor jouw feedback en uitgebreide uitleg. We stellen jouw feedback hierover zeer op prijs. Je kan via de Samsung Members-app inderdaad een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen de ontwikkelaars dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Je kan ons gerust weer een bericht sturen met of het is gelukt.
Met groet,
Ajay