Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One ui 7 op Samsung Galaxy is 24 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2025 07:14 AM)
164 Weergaven
Paula153
Explorer
Opties
Ik heb reeds een week geleden de update naar Android15 met wat u i7 gedaan op mijn s 24 Ultra maar ran breekt in en ander ik zie bijvoorbeeld niet de optie now brief staan.

Wat ik mij afvraag is of dit in orde komt of met andere woorden of mijn versie naar one u i7 aangevuld zal worden? 

Ik hoop in elk geval snel op een update of een woordje van uitleg over het hoe en wat en waarom ik die functie onder andere niet heb en anderen blijkbaar wel. 

Dank bij voorbaat voor een antwoordje. 

Vriendelijke groet, 
Paula
0 Likes
4 Antwoorden
diams
Navigator
Opties
One ui 7 krijgt nog een update maar wanneer.......is altijd de vraag , ik zie de optie now brief wel maar als ik het aanzet is er niks maar wordt opgelost heeft Samsung aangekondigd, en eerlijk gezegd niks om hype van te worden ,ik had het op mijn s25 ultra en je kreeg alleen het weer te zien ,geen enkele app is geoptimaliseerd om met now brief te werken dus je mist helemaal niks , daarom heb ik ook mijn s25 ultra verkocht en ben terug met mijn s24ultra , ik vindt de s 24 ultra meer premium en oneui 7 kaan meer op de s24 ultra dan de 25 series ,wat totaal gek is
Paula153
Explorer
Opties
Ja het is raar er moet echt iets misgegaan zijn met de ui7 update ik heb dus de now bar wel maar niet de now brief
Now bar werkt denk ik ook niet helemaal correct verder lijkt hier alles wel in orde maar als je een update krijgt en er ontbreken dingen dan vraag je je dus wel af wat er eventueel nog meer kan ontbreken en als dat goed gemaakt wordt met één of andere update binnenkort.
Bedankt voor je antwoord we zullen het dus moeten afwachten maar komt vast wel in orde.

Ik heb een visuele beperking en dicteer dus de dingen die ik moet schrijven ik hoop dat hier nu niet teveel fouten in staan want soms gebeurt dat wel eens maar ik ben nu een beetje gehaast en heb geen tijd om het goed na te kijken alvast mijn excuus hiervoor...
0 Likes
Paula153
Explorer
Opties
Diams... Sorry maar in de haast vergat ik nog te zeggen dat het inderdaad niet logisch klinkt dat je met de 24 meer kan doen dan met de 25 maar ik heb het hier en daar nog gelezen en zelfs gehoord van mensen die de 24 hadden en nu de 25 aangeschaft hebbe
Jammer eigenlijk dat die dingen gebeuren maar wie weet in de toekomst zal er waarschijnlijk wel verandering inkomen en zullen haar dingen sneller aangepast worden in de 25 denk ik dan 😊
diams
Navigator
Opties
Ik volg veel over smartphone tech en er was iets mis met de update one ui7 veel mensen kregen een groen lijn op hun scherm die niet meer weg gaat en anderen kregen hun telefoon niet meer aan dus hebben ze de update van one ui7 stop gezet zodat hij niet verder schade aanbreng ,nu werken ze eraan en er zal een nieuwe one ui7 vrijkomen binnenkort ,en de now brief zelf is voor de s 25 series alleen maar zoals ik zei je mist echt niks , en je typt niet met fouten ik kon alles duidelijk lezen ❤groetjes