Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One ui 7: Beta versie

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2024 10:20 AM)
953 Weergaven
Gonnie12077
Explorer
Opties

Hoi,

Ik vraag me af waarom er in Nederland geen bèta versie is voor de one ui 7. 
Ook al geen talen pakket beschikbaar in het Nederlands. Voel me een beetje buiten gesloten 😆
🤷🏼‍♀️
0 Likes
23 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Samsung heeft geen reden opgegeven waarom Nederland niet mee kan doen met Bèta updates. Het vermoeden bestaat dat dit komt doordat Nederland een klein land is, je hebt dan waarschijnlijk weinig testers.

Waarom het talenpakket nog niet beschikbaar is komt waarschijnlijk door onze taal, die wordt niet door een enorme groep gesproken als Engels, Frans et cetera. Daarom komen wij ook veel later aan de beurt.

Fijne dag!
Gonnie12077
Explorer
Opties
Thks voor je reactie😀. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden, maar ik kan het proberen. Wie weet nemen ze ons toch een keer mee👌🏼
Henris5
Voyager
Opties
Graag gedaan.
Wie weet, zou leuk zijn! Fijne middag!
Gonnie12077
Explorer
Opties
Ja zeker! Jij ook een fijne middag
butterfly1989
First Poster
Opties
Nederland vind ik geen klein land die wordt steeds meer uitgebreid
Henris5
Voyager
Opties
Nederland is in vergelijking met landen als Duitsland/Frankrijk wel kleiner, en de taal ook. Daarom volgt Nederland(s) later.
Johanna64
First Poster
Opties

we hadden anders wel allang de optie om over een tekst in een vreemde taal te hoveren en dan werden woorden automatisch naar het Nederlands vertaald.

Dat was op de S22 en S23 Uktra ook al.

Dat is nu ineens verdwenen.

Rare bedoening. Ik ben er een beetje ontdaan van omdat ik deze optie enorm veel gebruikte😫

0 Likes
Johanna64
First Poster
Opties

Nogmaals: het gaat niet over de offline taalpakketten. 

Het gaat over een optie die ineens is verdwenen terwijl die ook al beschikbaar was op de S22 Ultra en S23 Ultra

0 Likes
khoudrhamza8
Apprentice
Opties
I think the dutch will be in the new update one ui 7
0 Likes