Voor iedereen die een betere batterijduur wilt met zijn of haar Galaxy toestel heb ik een stukje geschreven wat zal helpen om langer met de... Bekijk bericht
Mijn man en ik hebben in november allebei een S24 gekocht. Sinds de laatste grote software update (die waarbij o.a het apps-overzicht van... Bekijk bericht
Als ik iets opzoek op internet en tussendoor even een app open dan kan ik niet meer terug naar de Internet pagina onder 'recent' in mijn... Bekijk bericht
Hoi allen,
Ik heb een Samsung Galaxy S24 FE gekocht voor mijn zoontje van 13 jaar, maar het lukt mij niet om een Samsung-account voor hem aan te... Bekijk bericht
Ik hoor tot mij verrassing, na eindeloos doorvragen overigen, dat nieuwere samsungs geen mogelijkheid meer hebben voor dual audio via Bluetooth.... Bekijk bericht
In mijn S24 ultra staat de tekst "detai" rechtsboven in de statusbalk, over het batterijpercentage heen. Wat is dat, en hoe kom ik er... Bekijk bericht
Na de laatste update draait mijn scherm niet meer automatisch als ik een foto of document landscape wil bekijken. Hoe kan ik die functie weer... Bekijk bericht
the phone gets extremely hot. i also really suffer from throttling. when i play pubg the temperature rises extremely quickly within a few minutes... Bekijk bericht
Ik heb sinds gister een nieuw telefoonnummer aangevraagd en die werkt prima alleen bij mijn contactenlijst staat ook mijn oude nummer hier nog... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb langer dan 1 maand geleden een S24 besteld met een promotie van oortjes. (Met verjaardag korting) De oortjes kreeg ik de... Bekijk bericht
Na foto maken blijft de galery app de foto verfijnen, duurt langer dan 19 minuten. Kan er dan niks mee. Optimalisatie staat op minimum.
Zo is... Bekijk bericht