Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Navigatiebalk s24

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2024 02:01 PM)
670 Weergaven
Deplieplie
Apprentice
Opties
Sinds de laatste nieuwe update van Samsung s24 is mijn navigatiebalk verander ik kan niet meer werken met alleen een knop is het midden. Jullie zijn precies achteruit gegaan dan vooruit alle links in het midden en rechts een veeg optie hebben is toch het meest gemakkelijke ik snap niet wat jullie hier mee willen bereiken. Want iedere keer als ik een pagina terug wil gaan dan gebruikt ge de rechtse kant wilt ge naar een andere app gaan dan neemt ge de linkse balk om te vegen en nu is er alleen een balk in het midden ik kan niet meer veranderen van app zonder dat ik eerst iedere terug naar het startscherm moet gaan weet ge wat een achteruit dat dit is ongelofelijke.

Ik hoop dat jullie ook terug een optie kunnen toevoegen zodat we kunnen kiezen welke veeg navigatiebalk dat we hebben!!!
0 Likes
11 Antwoorden
Deplieplie
Apprentice
Opties
Maar nee de gewone knoppen zijn helemaal niet goed da verkleint uw scherm ik heb sinds vandaag pas de laatste nieuwe update geïnstalleerd en ik werkte al met hetzelfde veegbaar vanaf de galaxy s8 en sinds vandaag met de nieuwe update hebben ze dat helemaal veranderd en veegbaar in een nieuw jasje gestoken. Oke ik begin er wel aan te wennen nu ik er al wat meer mee ben bezig geweest maar simpel zoals daarvoor waarom makkelijk als het ook moeilijk kan. Kijk bij mij staat er nu maar 1 navigatiebalk in het midden en eerst zag ge er drie eentje links in het midden en rechts ik hoop dat ze die future er terug gaan inzetten.1719497361457_1719497361446_0.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Deplieplie,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Je kan via de Galaxy store Goodlock samen met de Navstar app downloaden. Dit geeft de oude navigeer methode weer terug. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Deplieplie
Apprentice
Opties
Hallo,

Bedankt voor de tip maar ik kan geen navstar vinden in de galaxy store, of play store?
0 Likes
Deplieplie
Apprentice
Opties
Navstar gevonden via Google...
0 Likes
Deplieplie
Apprentice
Opties
Ik denk dat die app niet tegoei werkt omdat het niet geïnstalleerd geraakt? 1719569607416_1719569607405_0.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Deplieplie,

Het staat dan waarschijnlijk al op jouw S24. Had je ook Goodlock geinstalleerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Deplieplie
Apprentice
Opties
Ik heb alles gedaan wat jullie gezegd hebben maar naar het schijnt kunt ge alleen de navigatiebalk met toetsen veranderen en niet om te vegen.
0 Likes
Deplieplie
Apprentice
Opties
Hier is de foto van wat we kunnen veranderen 1719593273149_1719593273135_0.jpg
0 Likes
Deplieplie
Apprentice
Opties
Het enigste wat ik irritant vind aan deze upgrade bij de veeg balk is... om terug te keren naar een andere app ofwel gaat ge terug naar het begin scherm of wel gaat ge terug naar waar ge terug kunt kiezen uit Apps dat er open staan. Nu is het zo ze hebben de linkse en de middelste veegbalk bij elkaar gezet in het midden en dat is heel irritant. Dankjewel voor de feedback in iedergeval