Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan eSim niet verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2024 12:03 PM)
583 Weergaven
zoef300
First Poster
Opties
Ik ervaar momenteel een probleem met het verwijderen van mijn eSim, wat resulteert in het onvermogen om mijn tweede simkaart te activeren. 

Wat moet ik doen?
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Hoe heb je deze proberen te verwijderen en wat gebeurd er precies? Krijg je een foutmelding? Zo ja welke.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Autumn2nd
Pathfinder
Opties

@zoef300 Ik lees op Simyo dit over het verwijderen van de e-sim Toestelhulp: eSIM vervangen of verwijderen - Simyo Misschien heb je er wat aan.

0 Likes
zoef300
First Poster
Opties
Er staat "Kan niet verbinden met SIM. Probeer het later opnieuw."
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @zoef300,

Bedankt voor jouw bericht. Is verder alles up-to-date en heb je ook geprobeerd de cache te legen van Jouw S24 en het opnieuw op te starten? Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
zoef300
First Poster
Opties
Dat heb ik geprobeerd en het lukt nog steed niet. Alles is ook up to date
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie zoef300,

Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes