Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Is cashback actie van Samsung bedrog?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2024 10:41 AM)
206 Weergaven
Members_jhS4MmC
Student
Opties

Slimme tactiek van Samsung, beloof cashback en maak het dan onmogelijk om de cashback aan te vragen en verstop u achter niet werkende interfaces en stilte...

Cashback aanvraag via de site lukt niet, want de je kan maar 1 foto uploaden en ze vragen twee fotos.

Dan krijg je een mail met een link om dat te corrigeren, maar dat werkt ook niet want de website is kapot.

Dan klik je op de link naar whatsapp... maar daar krijg je dan geen atwoord

Dan probeer je op de Samsung Members pagina om hulp te vragen, maar dfaar krijg je alleen antwoord van andere mensen die hetzelfde probleem hebben.

Ik ben nu al twee wekenhiermee bezig en nog steeds geen resultaat. Straks ga ik wel een antwoord krijgen in de zin van de actie is gedaan, volgende keer mag je opnieuw proberen.

ALS dit geen opzet is, zou Samsung tenminste deftig moeten communiceren. Maar dat doen ze niet. Hun motto: ' Het geld is in onze zak, nu bol het af.' 

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jhS4MmC,

In jouw vorige Post ben ik ingegeaan op jouw vraag/klacht. We beleven momenteel een storing, de betreffende afdeling is momenteel bezig dit te verhelpen. Laat weten of het morgen lukt om de registratie af te ronden, stuur mij anders een bericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes